RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vlastnosti světla – zdroje světla; rychlost světla ve vakuu a v různých prostředích; stín, zatmění
Slunce a Měsíce; zobrazení odrazem na rovinném, dutém a vypuklém zrcadle (kvalitativně);
zobrazení lomem tenkou spojkou a rozptylkou (kvalitativně); rozklad bílého světla hranolem
VESMÍR Očekávané výstupy žák
F-9-7-01
objasní (kvalitativně) pomocí poznatků o gravitačních silách pohyb planet
kolem Slunce a měsíců planet kolem planet
F-9-7-02
odliší hvězdu od planety na základě jejich vlastností
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
F-9-7-01p
objasní pohyb planety Země kolem Slunce a pohyb Měsíce kolem Země
F-9-7-02
odliší hvězdu od planety na základě jejich vlastností
-
zná planety sluneční soustavy a jejich postavení vzhledem ke Slunci
-
osvojí si základní vědomosti o Zemi jako vesmírném tělese a jejím postavení ve
vesmíru
Učivo sluneční soustava – její hlavní složky; měsíční fáze hvězdy – jejich složení
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
67
5.6.2 CHEMIE
Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru
2. stupeň
POZOROVÁNÍ, POKUS A BEZPEČNOST PRÁCE Očekávané výstupy žák
CH-9-1-01
určí společné a rozdílné vlastnosti látek
CH-9-1-02
pracuje bezpečně s vybranými dostupnými a běžně používanými látkami
a hodnotí jejich rizikovost; posoudí nebezpečnost vybraných dostupných
látek, se kterými zatím pracovat nesmí
CH-9-1-03
objasní nejefektivnější jednání v modelových příkladech havárie s únikem
nebezpečných látek
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CH-9-1-01p rozliší společné a rozdílné vlastnosti látek
CH-9-1-02p pracuje bezpečně s vybranými běžně používanými nebezpečnými látkami
CH-9-1-03p reaguje na případy úniku nebezpečných látek
-