Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

LÁTKY A TĚLESA Očekávané výstupy žák 
F-9-1-01 

změří vhodně zvolenými měřidly některé důležité fyzikální veličiny 
charakterizující látky a tělesa 

F-9-1-02 

uvede konkrétní příklady jevů dokazujících, že se částice látek neustále 
pohybují a vzájemně na sebe působí  

F-9-1-03 

předpoví, jak se změní délka či objem tělesa při dané změně jeho teploty 

F-9-1-04 

využívá s porozuměním vztah mezi hustotou, hmotností a objemem při řešení 
praktických problémů 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
F-9-1-01p 

změří v jednoduchých konkrétních případech vhodně zvolenými měřidly 
důležité fyzikální veličiny charakterizující látky a tělesa – délku, hmotnost, čas

Učivo   měřené veličiny – délka, objem, hmotnost, teplota a její změna, čas 
  skupenství látek – souvislost skupenství látek s jejich částicovou stavbou; difuze 
 

POHYB TĚLES; SÍLY Očekávané výstupy  žák 
F-9-2-01 

rozhodne, jaký druh pohybu těleso koná vzhledem k jinému tělesu 

F-9-2-02 

využívá s porozuměním při řešení problémů a úloh vztah mezi rychlostí, 
dráhou a časem u rovnoměrného pohybu těles 

F-9-2-03 

změří velikost působící síly  

F-9-2-04 

určí v konkrétní jednoduché situaci druhy sil působících na těleso, jejich 
velikosti, směry a výslednici 

F-9-2-05 

využívá Newtonovy zákony pro objasňování či předvídání změn pohybu těles 
při působení stálé výsledné síly v jednoduchých situacích 

F-9-2-06 

aplikuje poznatky o otáčivých účincích síly při řešení praktických problémů 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 64 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
F-9-2-01p 

rozeznává, že je těleso v klidu, či pohybu vůči jinému tělesu

F-9-2-02p 

zná vztah mezi rychlostí, dráhou a časem u rovnoměrného přímočarého pohybu 
těles při řešení jednoduchých problémů 

Témata, do kterých materiál patří