RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
5. Učební osnovy
název vyučovacího předmětu
charakteristika vyučovacího předmětu:
-
obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu (specifické
informace o předmětu důležité pro jeho realizaci, v případě integrace uvést, z jakých
vzdělávacích oborů, jejich částí a průřezových témat je vzdělávací obsah předmětu
vytvořen)
-
výchovné a vzdělávací strategie: společné postupy uplatňované na úrovni
vyučovacího předmětu, jimiž učitelé cíleně utvářejí a rozvíjejí klíčové kompetence
žáků
vzdělávací obsah vyučovacího předmětu:
-
distribuce a rozpracování očekávaných výstupů z RVP ZV do ročníků, případně do
delších časových úseků
-
rozpracování učiva z RVP ZV do ročníků, případně do delších časových úseků, ve
vazbě na očekávané výstupy; výběr učiva (i rozšiřujícího učiva) a jeho zařazení do
ročníků a tematických celků s přihlédnutím k hodinovým dotacím předmětů
v učebním plánu
-
průřezová témata – výběr tematických okruhů s konkretizací námětů a činností
v ročnících
Další doporučené údaje: mezipředmětové souvislosti, případně další poznámky upřesňující
realizaci vzdělávacího obsahu
6. Hodnocení výsledků vzdělávání žáků
pravidla pro hodnocení žáků:
-
způsoby hodnocení – klasifikací, slovně, kombinací obou způsobů
-
kritéria hodnocení
Část D
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání