RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
provádění rozboru problému a plánu řešení, odhadování výsledků, volbě správného postupu
k vyřešení problému a vyhodnocování správnosti výsledku vzhledem k podmínkám úlohy nebo
problému
přesnému a stručnému vyjadřování užíváním matematického jazyka včetně symboliky,
prováděním rozborů a zápisů při řešení úloh a ke zdokonalování grafického projevu
rozvíjení spolupráce při řešení problémových a aplikovaných úloh vyjadřujících situace z běžného
života a následně k využití získaného řešení v praxi; k poznávání možností matematiky
a skutečnosti, že k výsledku lze dospět různými způsoby
rozvíjení důvěry ve vlastní schopnosti a možnosti při řešení úloh, k soustavné sebekontrole při
každém kroku postupu řešení, k rozvíjení systematičnosti, vytrvalosti a přesnosti, k vytváření
dovednosti vyslovovat hypotézy na základě zkušenosti nebo pokusu a k jejich ověřování nebo
vyvracení pomocí protipříkladů
5.2.1 MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru
1. stupeň
ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE Očekávané výstupy – 1. období žák
M-3-1-01
používá přirozená čísla k modelování reálných situací, počítá předměty
v daném souboru, vytváří soubory s daným počtem prvků
M-3-1-02
čte, zapisuje a porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah
rovnosti a nerovnosti
M-3-1-03
užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose
M-3-1-04
provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly
M-3-1-05
řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace