Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

ČTENÍ S POROZUMĚNÍM  žák  
CJ-9-3-01 

vyhledá požadované informace v jednoduchých každodenních autentických 
materiálech  

CJ-9-3-02 

rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované 
informace  

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák  
CJ-9-3-01p  rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických 

okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) 

PSANÍ  žák  
CJ-9-4-01 

vyplní základní údaje o sobě ve formuláři  

CJ-9-4-02 

napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného 
času a dalších osvojovaných témat 

CJ-9-4-03 

reaguje na jednoduché písemné sdělení 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák  
CJ-9-4-03p  reaguje na jednoduchá písemná sdělení, která se týkají jeho osoby

Učivo   zvuková a grafická podoba jazyka – rozvíjení dostatečně srozumitelné výslovnosti a schopnosti 

rozlišovat  sluchem  prvky  fonologického  systému  jazyka,  slovní  a  větný  přízvuk,  intonace, 
ovládání pravopisu slov osvojené slovní zásoby  

  slovní  zásoba  –  rozvíjení  dostačující  slovní  zásoby  k  ústní  i  písemné  komunikaci  vztahující  se 

k probíraným tematickým okruhům a komunikačním situacím; práce se slovníkem  

  tematické okruhy – domov, rodina, bydlení, škola, volný čas, kultura, sport, péče o zdraví, pocity 

a nálady, stravovací návyky, počasí, příroda a město, nákupy a móda, společnost a její problémy, 
volba  povolání,  moderní  technologie  a  média,  cestování,  reálie  zemí  příslušných  jazykových 
oblastí 

  mluvnice – rozvíjení používání gramatických jevů k realizaci komunikačního záměru žáka  (jsou 

Témata, do kterých materiál patří