RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM žák
CJ-9-3-01
vyhledá požadované informace v jednoduchých každodenních autentických
materiálech
CJ-9-3-02
rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované
informace
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-9-3-01p rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických
okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
PSANÍ žák
CJ-9-4-01
vyplní základní údaje o sobě ve formuláři
CJ-9-4-02
napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného
času a dalších osvojovaných témat
CJ-9-4-03
reaguje na jednoduché písemné sdělení
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-9-4-03p reaguje na jednoduchá písemná sdělení, která se týkají jeho osoby
Učivo zvuková a grafická podoba jazyka – rozvíjení dostatečně srozumitelné výslovnosti a schopnosti
rozlišovat sluchem prvky fonologického systému jazyka, slovní a větný přízvuk, intonace,
ovládání pravopisu slov osvojené slovní zásoby
slovní zásoba – rozvíjení dostačující slovní zásoby k ústní i písemné komunikaci vztahující se
k probíraným tematickým okruhům a komunikačním situacím; práce se slovníkem
tematické okruhy – domov, rodina, bydlení, škola, volný čas, kultura, sport, péče o zdraví, pocity
a nálady, stravovací návyky, počasí, příroda a město, nákupy a móda, společnost a její problémy,
volba povolání, moderní technologie a média, cestování, reálie zemí příslušných jazykových
oblastí
mluvnice – rozvíjení používání gramatických jevů k realizaci komunikačního záměru žáka (jsou