Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
CJ-5-1-01p  rozumí jednoduchým pokynům učitele, které jsou sdělovány pomalu 

a s pečlivou výslovností 

CJ-5-1-02p  rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně 

setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) 

rozumí výrazům pro pozdrav a poděkování 

MLUVENÍ  žák  
CJ-5-2-01 

se zapojí do jednoduchých rozhovorů 

CJ-5-2-02 

sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, 
rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat 

CJ-5-2-03 

odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, 
volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá  

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 26 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
CJ-5-2-01p  pozdraví a poděkuje 
CJ-5-2-02p  sdělí své jméno a věk 
CJ-5-2-03p  vyjádří souhlas či nesouhlas, reaguje na jednoduché otázky (zejména pokud má 

k dispozici vizuální oporu)  

ČTENÍ S POROZUMĚNÍM  žák  
CJ-5-3-01 

vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje 
k osvojovaným tématům 

CJ-5-3-02 

rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má 
k dispozici vizuální oporu  

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
CJ-5-3-02p  rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal 

(zejména má-li k dispozici vizuální oporu)  

PSANÍ  žák  
CJ-5-4-01 

napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, 
rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života 

CJ-5-4-02 

vyplní osobní údaje do formuláře 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 

je seznámen s grafickou podobou cizího jazyka 

Učivo 

  zvuková a grafická podoba jazyka – fonetické znaky (pasivně), základní výslovnostní návyky, 

Témata, do kterých materiál patří