RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-5-1-01p rozumí jednoduchým pokynům učitele, které jsou sdělovány pomalu
a s pečlivou výslovností
CJ-5-1-02p rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně
setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
-
rozumí výrazům pro pozdrav a poděkování
MLUVENÍ žák
CJ-5-2-01
se zapojí do jednoduchých rozhovorů
CJ-5-2-02
sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného,
rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
CJ-5-2-03
odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy,
volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
26
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-5-2-01p pozdraví a poděkuje
CJ-5-2-02p sdělí své jméno a věk
CJ-5-2-03p vyjádří souhlas či nesouhlas, reaguje na jednoduché otázky (zejména pokud má
k dispozici vizuální oporu)
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM žák
CJ-5-3-01
vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje
k osvojovaným tématům
CJ-5-3-02
rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má
k dispozici vizuální oporu
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal
(zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
PSANÍ žák
CJ-5-4-01
napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě,
rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
CJ-5-4-02
vyplní osobní údaje do formuláře
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
-
je seznámen s grafickou podobou cizího jazyka
Učivo
zvuková a grafická podoba jazyka – fonetické znaky (pasivně), základní výslovnostní návyky,