RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
tolerovány elementární chyby, které nenarušují smysl sdělení a porozumění)
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
28
5.1.3 DALŠÍ CIZÍ JAZYK
Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru
2. stupeň
Očekávané výstupy
POSLECH S POROZUMĚNÍM žák
DCJ-9-1-01 rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny
pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně
DCJ-9-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně
a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
DCJ-9-1-03 rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkajících
se každodenních témat
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
DCJ-9-1-01p je seznámen se zvukovou podobou cizího jazyka
DCJ-9-1-02p rozumí výrazům pro pozdrav a poděkování
DCJ-9-1-03p rozumí jednoduchým slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů
opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
-
rozumí otázkám, které se týkají základních osobních údajů (zejména jména
a věku)
-
rozumí jednoduchým pokynům učitele
MLUVENÍ žák
DCJ-9-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
DCJ-9-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného,
rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
DCJ-9-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy,
volného času a podobné otázky pokládá
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žákDCJ-9-2-01p pozdraví a poděkuje, vyjádří souhlas a nesouhlas
DCJ-9-2-02p sdělí své jméno a věk
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM žák
DCJ-9-3-01 rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům
DCJ-9-3-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, které se vztahují k běžným tématům
DCJ-9-3-03 rozumí krátkému jednoduchému textu, zejména pokud má k dispozici