Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

software, určité typy výukových programů) a používat některé další pomůcky, což umožňuje přístup 
k matematice  i  žákům,  kteří  mají  nedostatky  v  numerickém  počítání  a  v  rýsovacích  technikách. 
Zdokonalují se rovněž v samostatné a kritické práci se zdroji informací. 

Cílové zaměření vzdělávací oblasti 

Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, 

že vede žáka k: 
  využívání  matematických  poznatků  a  dovedností  v  praktických  činnostech  –  odhady,  měření 

a porovnávání velikostí a vzdáleností, orientace  

  rozvíjení  paměti  žáků  prostřednictvím  numerických  výpočtů  a  osvojování  si  nezbytných 

matematických vzorců a algoritmů 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 31 

  rozvíjení kombinatorického a logického myšlení, ke kritickému usuzování a srozumitelné a věcné 

argumentaci prostřednictvím řešení matematických problémů 

  rozvíjení  abstraktního  a  exaktního  myšlení  osvojováním  si  a  využíváním  základních 

matematických  pojmů  a  vztahů,  k  poznávání  jejich  charakteristických  vlastností  a  na  základě 
těchto vlastností k určování a zařazování pojmů 

  vytváření  zásoby  matematických  nástrojů  (početních  operací,  algoritmů,  metod  řešení  úloh) 

a k efektivnímu využívání osvojeného matematického aparátu 

  vnímání  složitosti  reálného  světa  a  jeho  porozumění;  k  rozvíjení  zkušenosti  s  matematickým 

modelováním (matematizací reálných situací), k vyhodnocování matematického modelu a hranic 
jeho použití; k poznání, že realita je složitější než její matematický model, že daný model může 
být vhodný pro různorodé situace a jedna situace může být vyjádřena různými modely 

Témata, do kterých materiál patří