RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
M-3-1-01p
porovnává množství a vytváří soubory prvků podle daných kritérií v oboru
do 20
M-3-1-02p
čte, píše a používá číslice v oboru do 20, numerace do 100
M-3-1-02p
zná matematické operátory + , − , = , < , > a umí je zapsat
M-3-1-04p
sčítá a odčítá s užitím názoru v oboru do 20
M-3-1-05p
řeší jednoduché slovní úlohy na sčítání a odčítání v oboru do 20
umí rozklad čísel v oboru do 20
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
32
Očekávané výstupy – 2. období žák
M-5-1-01
využívá při pamětném i písemném počítání komutativnost a asociativnost
sčítání a násobení
M-5-1-02
provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel
M-5-1-03
zaokrouhluje přirozená čísla, provádí odhady a kontroluje výsledky početních
operací v oboru přirozených čísel
M-5-1-04
řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru
přirozených čísel
M-5-1-05
modeluje a určí část celku, používá zápis ve formě zlomku
M-5-1-06
porovná, sčítá a odčítá zlomky se stejným jmenovatelem v oboru kladných
čísel
M-5-1-07
přečte zápis desetinného čísla a vyznačí na číselné ose desetinné číslo dané
hodnoty
M-5-1-08
porozumí významu znaku „−“ pro zápis celého záporného čísla a toto číslo
vyznačí na číselné ose
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
M-5-1-02p
čte, píše a porovnává čísla v oboru do 100 i na číselné ose, numerace do 1000
M-5-1-02p
sčítá a odčítá zpaměti i písemně dvouciferná čísla
M-5-1-02p
zvládne s názorem řady násobků čísel 2 až 10 do 100
M-5-1-03p
zaokrouhluje čísla na desítky i na stovky s využitím ve slovních úlohách
M-5-1-03p
tvoří a zapisuje příklady na násobení a dělení v oboru do 100
M-5-1-04p
zapíše a řeší jednoduché slovní úlohy
M-5-1-04p
rozeznává sudá a lichá čísla