RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vizuální oporu, a vyhledá v něm požadovanou informaci
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
DCJ-9-3-02p rozumí jednoduchým slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů
opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
29
PSANÍ žák
DCJ-9-4-01 vyplní základní údaje o sobě ve formuláři
DCJ-9-4-02 napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného
času a dalších osvojovaných témat
DCJ-9-4-03 stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
DCJ-9-4-02p reaguje na jednoduchá písemná sdělení, která se týkají jeho osoby
Učivo zvuková a grafická podoba jazyka – fonetické znaky (pasivně), základní výslovnostní návyky,
vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slov
slovní zásoba – slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických okruhů, práce
se slovníkem
tematické okruhy – domov, rodina, škola, volný čas, povolání, lidské tělo, zdraví, jídlo, oblékání,
nákupy, obec, dopravní prostředky, kalendářní rok (svátky, roční období, měsíce, dny v týdnu,
hodiny), zvířata, příroda, počasí, reálie zemí příslušných jazykových oblastí
mluvnice – základní gramatické struktury a typy vět (jsou tolerovány elementární chyby, které
nenarušují smysl sdělení a porozumění)
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
30
5.2 MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Charakteristika vzdělávací oblasti
Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace je v základním vzdělávání založena především na