Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

vizuální oporu, a vyhledá v něm požadovanou informaci  

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák  
DCJ-9-3-02p rozumí jednoduchým slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů 

opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 29 

PSANÍ  žák  
DCJ-9-4-01  vyplní základní údaje o sobě ve formuláři  
DCJ-9-4-02  napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného 

času a dalších osvojovaných témat 

DCJ-9-4-03  stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení  

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
DCJ-9-4-02p  reaguje na jednoduchá písemná sdělení, která se týkají jeho osoby 

Učivo   zvuková a grafická podoba jazyka – fonetické znaky (pasivně), základní výslovnostní návyky, 

vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slov  

  slovní zásoba – slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických okruhů, práce 

se slovníkem   

  tematické okruhy – domov, rodina, škola, volný čas, povolání, lidské tělo, zdraví, jídlo, oblékání, 

nákupy,  obec,  dopravní  prostředky,  kalendářní  rok  (svátky,  roční  období,  měsíce,  dny  v  týdnu, 
hodiny), zvířata, příroda, počasí, reálie zemí příslušných jazykových oblastí 

  mluvnice  –  základní  gramatické  struktury  a  typy  vět  (jsou  tolerovány  elementární  chyby,  které 

nenarušují smysl sdělení a porozumění) 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 30 

5.2  MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE 

Charakteristika vzdělávací oblasti 

Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace je v základním vzdělávání založena především na 

Témata, do kterých materiál patří