RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
kompozice literárního příběhu), jazyk literárního díla (obrazná pojmenování; zvukové prostředky
poezie: rým, rytmus; volný verš), literatura umělecká a věcná (populárně-naučná, literatura faktu,
publicistické žánry)
literární druhy a žánry – poezie, próza, drama, žánry lyrické, epické, dramatické v proměnách
času – hlavní vývojová období národní a světové literatury, typické žánry a jejich představitelé
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
25
5.1.2 CIZÍ JAZYK
Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru
1. stupeň
Očekávané výstupy – 1. období
ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI žák
CJ-3-1-01
rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány
pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
CJ-3-1-02
zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky
setkal
CJ-3-1-03
rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici
vizuální oporu
CJ-3-1-04
rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen
pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu
CJ-3-1-05
přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
CJ-3-1-06
píše slova a krátké věty na základě textové a vizuální předlohy
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-3-1-01p je seznámen se zvukovou podobou cizího jazyka
Očekávané výstupy – 2. období
POSLECH S POROZUMĚNÍM žák
CJ-5-1-01
rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány
pomalu a s pečlivou výslovností
CJ-5-1-02
rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu
a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici
vizuální oporu
CJ-5-1-03
rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu
a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu