Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: 

žák 
ČJL-5-2-03p  pozná podstatná jména a slovesa 
ČJL-5-2-06p  dodržuje pořádek slov ve větě, pozná a určí druhy vět podle postoje mluvčího 
ČJL-5-2-08p  rozlišuje tvrdé, měkké a obojetné souhlásky a ovládá pravopis měkkých 

a tvrdých slabik 

určuje samohlásky a souhlásky 

seřadí slova podle abecedy  

správně vyslovuje a píše slova se skupinami hlásek dě-tě-ně-bě-pě-vě-mě 

správně vyslovuje a píše znělé a neznělé souhlásky 

Učivo 

  zvuková  stránka  jazyka  –  sluchové  rozlišení  hlásek,  výslovnost  samohlásek,  souhlásek 

a souhláskových skupin, modulace souvislé řeči (tempo, intonace, přízvuk) 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 21 

  slovní zásoba a tvoření slov – slova a pojmy, význam slov, slova jednoznačná a mnohoznačná, 

antonyma, synonyma, homonyma; stavba slova (kořen, část předponová a příponová, koncovka) 

  tvarosloví – slovní druhy, tvary slov 
  skladba – věta jednoduchá a souvětí, základní skladební dvojice 
  pravopis  –  lexikální,  základy  morfologického  (koncovky  podstatných  jmen  a  přídavných  jmen 

tvrdých a měkkých) a syntaktického (shoda přísudku s holým podmětem) 

LITERÁRNÍ VÝCHOVA Očekávané výstupy – 1. období žák 
ČJL-3-3-01  čte a přednáší zpaměti ve vhodném frázování a tempu literární texty 

přiměřené věku 

ČJL-3-3-02  vyjadřuje své pocity z přečteného textu 
ČJL-3-3-03  rozlišuje vyjadřování v próze a ve verších, odlišuje pohádku od ostatních 

vyprávění 

ČJL-3-3-04  pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých 

schopností 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJL-3-3-01p  pamatuje si a reprodukuje jednoduché říkanky a dětské básně 
ČJL-3-3-02p  reprodukuje krátký text podle otázek a ilustrací 

Témata, do kterých materiál patří