RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žák
ČJL-5-2-03p pozná podstatná jména a slovesa
ČJL-5-2-06p dodržuje pořádek slov ve větě, pozná a určí druhy vět podle postoje mluvčího
ČJL-5-2-08p rozlišuje tvrdé, měkké a obojetné souhlásky a ovládá pravopis měkkých
a tvrdých slabik
-
určuje samohlásky a souhlásky
-
seřadí slova podle abecedy
-
správně vyslovuje a píše slova se skupinami hlásek dě-tě-ně-bě-pě-vě-mě
-
správně vyslovuje a píše znělé a neznělé souhlásky
Učivo
zvuková stránka jazyka – sluchové rozlišení hlásek, výslovnost samohlásek, souhlásek
a souhláskových skupin, modulace souvislé řeči (tempo, intonace, přízvuk)
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
21
slovní zásoba a tvoření slov – slova a pojmy, význam slov, slova jednoznačná a mnohoznačná,
antonyma, synonyma, homonyma; stavba slova (kořen, část předponová a příponová, koncovka)
tvarosloví – slovní druhy, tvary slov
skladba – věta jednoduchá a souvětí, základní skladební dvojice
pravopis – lexikální, základy morfologického (koncovky podstatných jmen a přídavných jmen
tvrdých a měkkých) a syntaktického (shoda přísudku s holým podmětem)
LITERÁRNÍ VÝCHOVA Očekávané výstupy – 1. období žák
ČJL-3-3-01 čte a přednáší zpaměti ve vhodném frázování a tempu literární texty
přiměřené věku
ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu
ČJL-3-3-03 rozlišuje vyjadřování v próze a ve verších, odlišuje pohádku od ostatních
vyprávění
ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých
schopností
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
ČJL-3-3-01p pamatuje si a reprodukuje jednoduché říkanky a dětské básně
ČJL-3-3-02p reprodukuje krátký text podle otázek a ilustrací
-