Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

a pravidelné dýchání 

ČJL-3-1-08  zvládá základní hygienické návyky spojené se psaním 
ČJL-3-1-09p  píše písmena a číslice – dodržuje správný poměr výšky písmen ve slově, 

velikost, sklon a správné tvary písmen 

ČJL-3-1-09p  spojuje písmena a slabiky 
ČJL-3-1-09p  převádí slova z mluvené do psané podoby 
ČJL-3-1-09p  dodržuje správné pořadí písmen ve slově a jejich úplnost 
ČJL-3-1-10p  opisuje a přepisuje krátké věty 

KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA Očekávané výstupy – 2. období žák 
ČJL-5-1-01  čte s porozuměním přiměřeně náročné texty potichu i nahlas 
ČJL-5-1-02  rozlišuje podstatné a okrajové informace v textu vhodném pro daný věk, 

podstatné informace zaznamenává 

ČJL-5-1-03  posuzuje úplnost či neúplnost jednoduchého sdělení 
ČJL-5-1-04  reprodukuje obsah přiměřeně složitého sdělení a zapamatuje si z něj 

podstatná fakta 

ČJL-5-1-05  vede správně dialog, telefonický rozhovor, zanechá vzkaz na záznamníku 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 19 

ČJL-5-1-06  rozpoznává manipulativní komunikaci v reklamě 
ČJL-5-1-07  volí náležitou intonaci, přízvuk, pauzy a tempo podle svého komunikačního 

záměru 

ČJL-5-1-08  rozlišuje spisovnou a nespisovnou výslovnost a vhodně ji užívá podle 

komunikační situace 

ČJL-5-1-09  píše správně po stránce obsahové i formální jednoduché komunikační žánry 
ČJL-5-1-10  sestaví osnovu vyprávění a na jejím základě vytváří krátký mluvený nebo 

písemný projev s dodržením časové posloupnosti 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJL-5-1-05p, ČJL-5-1-10p vypráví vlastní zážitky, jednoduchý příběh podle přečtené 

předlohy nebo ilustrací a domluví se v běžných situacích 

ČJL-5-1-05p  má odpovídající slovní zásobu k souvislému vyjadřování 
ČJL-5-1-07p  v mluveném projevu volí správnou intonaci, přízvuk, pauzy a tempo řeči 
ČJL-5-1-09p  popíše jednoduché předměty, činnosti a děje  
ČJL-5-1-09p  opisuje a přepisuje jednoduché texty  
ČJL-5-1-09p  píše správně a přehledně jednoduchá sdělení 
ČJL-5-1-09p  píše čitelně a úpravně, dodržuje mezery mezi slovy 
ČJL-5-1-09p  ovládá hůlkové písmo 

Témata, do kterých materiál patří