Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Úroveň A1: Žák – rozumí známým každodenním výrazům a zcela základním frázím, jejichž cílem je vyhovět konkrétním 
potřebám,  a  tyto  výrazy  a  fráze  používá.  Představí  sebe  a  ostatní  a  klade  jednoduché  otázky  týkající  se  informací 
osobního  rázu,  např.  o  místě,  kde  žije,  o  lidech,  které  zná,  a  věcech,  které  vlastní,  a  na  podobné  otázky  odpovídá. 
Jednoduchým způsobem se domluví, mluví-li partner pomalu a jasně a je ochoten mu pomoci. 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 18 

5.1.1  ČESKÝ JAZYK A LITERATURA 

Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru 

1. stupeň 

KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA Očekávané výstupy – 1. období žák 
ČJL-3-1-01  plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti 
ČJL-3-1-02   porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti 
ČJL-3-1-03   respektuje základní komunikační pravidla v rozhovoru  
ČJL-3-1-04   pečlivě vyslovuje, opravuje svou nesprávnou nebo nedbalou výslovnost 
ČJL-3-1-05   v krátkých mluvených projevech správně dýchá a volí vhodné tempo řeči 
ČJL-3-1-06   volí vhodné verbální i nonverbální prostředky řeči v běžných školních 

i mimoškolních situacích 

ČJL-3-1-07   na základě vlastních zážitků tvoří krátký mluvený projev 
ČJL-3-1-08   zvládá základní hygienické návyky spojené se psaním 
ČJL-3-1-09   píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena i slabiky; 

kontroluje vlastní písemný projev 

ČJL-3-1-10  píše věcně i formálně správně jednoduchá sdělení 
ČJL-3-1-11  seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vypráví podle nich jednoduchý 

příběh 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJL-3-1-01p  čte s porozuměním jednoduché texty  
ČJL-3-1-02p  rozumí pokynům přiměřené složitosti 
ČJL-3-1-04p, ČJL-3-1-05p, ČJL-3-1-06p dbá na správnou výslovnost, tempo řeči 

Témata, do kterých materiál patří