RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slov
slovní zásoba – základní slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických
okruhů, práce se slovníkem
tematické okruhy – domov, rodina, škola, volný čas, povolání, lidské tělo, jídlo, oblékání,
nákupy, bydliště, dopravní prostředky, kalendářní rok (svátky, roční období, měsíce, dny
v týdnu, hodiny), zvířata, příroda, počasí
mluvnice – základní gramatické struktury a typy vět, jsou-li součástí pamětně osvojeného
repertoáru (jsou tolerovány elementární chyby, které nenarušují smysl sdělení a porozumění)
2. stupeň
Očekávané výstupy
POSLECH S POROZUMĚNÍM žák
CJ-9-1-01
rozumí informacím v jednoduchých poslechových textech, jsou-li pronášeny
pomalu a zřetelně
CJ-9-1-02
rozumí obsahu jednoduché a zřetelně vyslovované promluvy či konverzace,
který se týká osvojovaných témat
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
27
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-9-1-01p rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech, které se týkají
osvojených tematických okruhů
CJ-9-1-02p rozumí jednoduchým otázkám, které se týkají jeho osoby
MLUVENÍ žák
CJ-9-2-01
zeptá se na základní informace a adekvátně reaguje v běžných formálních
i neformálních situacích
CJ-9-2-02
mluví o své rodině, kamarádech, škole, volném čase a dalších osvojovaných
tématech
CJ-9-2-03
vypráví jednoduchý příběh či událost; popíše osoby, místa a věci ze svého
každodenního života
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CJ-9-2-01p odpoví na jednoduché otázky, které se týkají jeho osoby