RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
-
používá kalkulátor
Učivo přirozená čísla, celá čísla, desetinná čísla, zlomky
zápis čísla v desítkové soustavě a jeho znázornění (číselná osa, teploměr, model)
násobilka
vlastnosti početních operací s čísly
písemné algoritmy početních operací
ZÁVISLOSTI, VZTAHY A PRÁCE S DATY Očekávané výstupy – 1. období žák
M-3-2-01
orientuje se v čase, provádí jednoduché převody jednotek času
M-3-2-02
popisuje jednoduché závislosti z praktického života
M-3-2-03
doplňuje tabulky, schémata, posloupnosti čísel
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
M-3-2-02p
modeluje jednoduché situace podle pokynů a s využitím pomůcek
M-3-2-03p
doplňuje jednoduché tabulky, schémata a posloupnosti čísel v oboru do 20
-
zvládá orientaci v prostoru a používá výrazy vpravo, vlevo, pod, nad, před, za,
nahoře, dole, vpředu, vzadu
-
uplatňuje matematické znalosti při manipulaci s drobnými mincemi
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
33
Očekávané výstupy – 2. období žák
M-5-2-01
vyhledává, sbírá a třídí data
M-5-2-02
čte a sestavuje jednoduché tabulky a diagramy
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
M-5-2-01p
vyhledá a roztřídí jednoduchá data (údaje, pojmy apod.) podle návodu
M-5-2-02p
orientuje se a čte v jednoduché tabulce
-
určí čas s přesností na čtvrthodiny, převádí jednotky času v běžných situacích
-
provádí jednoduché převody jednotek délky, hmotnosti a času
-
uplatňuje matematické znalosti při manipulaci s penězi
Učivo závislosti a jejich vlastnosti
diagramy, grafy, tabulky, jízdní řády
GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU Očekávané výstupy – 1. období žák
M-3-3-01
rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní rovinné útvary
a jednoduchá tělesa; nachází v realitě jejich reprezentaci
M-3-3-02
porovnává velikost útvarů, měří a odhaduje délku úsečky