Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

půdy a její význam

  vesmír a Země – sluneční soustava, den a noc, roční období 
  rostliny, houby, živočichové – znaky života, životní potřeby a projevy, průběh a způsob života, 

výživa, stavba těla u některých nejznámějších druhů, význam v přírodě a pro člověka

  životní  podmínky  –  rozmanitost  podmínek  života  na  Zemi;  význam  ovzduší,  vodstva,  půd, 

rostlinstva a živočišstva na Zemi; podnebí a počasí

  rovnováha v přírodě – význam, vzájemné vztahy mezi organismy, základní společenstva  ohleduplné chování k přírodě a ochrana přírody – odpovědnost lidí, ochrana a tvorba životního 

prostředí, ochrana rostlin a živočichů, likvidace odpadů, živelní pohromy a ekologické katastrofy 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 49 

  rizika v přírodě – rizika spojená s ročními obdobími a sezonními činnostmi; mimořádné události 

způsobené přírodními vlivy a ochrana před nimi

ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Očekávané výstupy – 1. období žák 
ČJS-3-5-01  uplatňuje základní hygienické, režimové a jiné zdravotně preventivní návyky 

s využitím elementárních znalostí o lidském těle; projevuje vhodným 
chováním a činnostmi vztah ke zdraví  

ČJS-3-5-02  rozezná nebezpečí různého charakteru, využívá bezpečná místa pro hru 

a trávení volného času; uplatňuje základní pravidla bezpečného chování 
účastníka silničního provozu, jedná tak, aby neohrožoval zdraví své a zdraví 
jiných  

ČJS-3-5-03  chová se obezřetně při setkání s neznámými jedinci, odmítne komunikaci, 

která je mu nepříjemná; v případě potřeby požádá o pomoc pro sebe i pro 
jiné; ovládá způsoby komunikace s operátory tísňových linek  

ČJS-3-5-04  reaguje adekvátně na pokyny dospělých při mimořádných událostech Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJS-3-5-01p  uplatňuje hygienické návyky a zvládá sebeobsluhu; popíše své zdravotní potíže 

Témata, do kterých materiál patří