Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

LIDÉ KOLEM NÁS  Očekávané výstupy – 1. období žák 
ČJS-3-2-01  rozlišuje blízké příbuzenské vztahy v rodině, role rodinných příslušníků 

a vztahy mezi nimi, projevuje toleranci k přirozeným odlišnostem spolužáků 
i jiných lidí, jejich přednostem i nedostatkům 

ČJS-3-2-02  odvodí význam a potřebu různých povolání a pracovních činností Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJS-3-2-01p  rozlišuje role rodinných příslušníků a vztahy mezi nimi, rozlišuje blízké 

příbuzenské vztahy 

ČJS-3-2-01p  dodržuje základní pravidla společenského chování 
ČJS-3-2-01p  při setkání s neznámými lidmi se chová adekvátně 
ČJS-3-2-01p  projevuje toleranci k odlišnostem spolužáků, jejich přednostem i nedostatkům 
ČJS-3-2-02p  pojmenuje nejběžnější povolání a pracovní činnosti 
Očekávané výstupy – 2. období žák 
ČJS-5-2-01  vyjádří na základě vlastních zkušeností základní vztahy mezi lidmi, vyvodí 

a dodržuje pravidla pro soužití ve škole, mezi chlapci a dívkami, v rodině, 
v obci (městě) 

ČJS-5-2-02  rozlišuje základní rozdíly mezi lidmi, obhájí a odůvodní své názory, připustí 

svůj omyl a dohodne se na společném postupu řešení 

ČJS-5-2-03  rozpozná ve svém okolí jednání a chování, která se už nemohou tolerovat 

a která porušují základní lidská práva nebo demokratické principy 

ČJS-5-2-04  orientuje se v základních formách vlastnictví; používá peníze v běžných 

situacích, odhadne a zkontroluje cenu nákupu a vrácené peníze, na příkladu 
ukáže nemožnost realizace všech chtěných výdajů, vysvětlí, proč spořit, kdy si 
půjčovat a jak vracet dluhy 

ČJS-5-2-05  poukáže v nejbližším společenském a přírodním prostředí na změny a 

některé problémy a navrhne možnosti zlepšení životního prostředí obce 
(města) 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 46 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČJS-5-2-01p, ČJS-5-2-02p dodržuje pravidla pro soužití ve škole, v rodině, v obci (městě) 
ČJS-5-2-03p  rozpozná nevhodné jednání a chování vrstevníků a dospělých 
ČJS-5-2-03p  uvede základní práva dítěte, práva a povinnosti žáka školy 
ČJS-5-2-04p  používá peníze v běžných situacích, odhadne a zkontroluje cenu jednoduchého 

Témata, do kterých materiál patří