Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

82. Styl vedení v teorii E je podle P. Druckera: a) participativní b) obousměrné c) od shora dolů d) jednosměrné z dola nahoru e) konzultativní 83. Styl vedení v teorii O je podle P. Druckera: a) obousměrné b) jednosměrné z dola nahoru c) participativní d) konzultativní e) od shora dolů 84. Prioritou teorie E podle P. Druckera je: a) dosažení vysoké jakosti b) vytváření schopností organizace a lidí c) vytváření managementu změn d) kaizen e) vytváření hodnoty pro akcionáře 85.Složky mechanismu managementu a) proces rozhodování, ovlivňování a kontroly b) proces řízení c) proces dosažení změn d) proces dosažení zisku e) proces organizace 86.Podle objektů lze management členit na a) management změn, management organizace, management lidských zdrojů b) management lidských zdrojů a manag.integrace jednotl.druhů v jeden celek, management změn, management organizace, management lidských zdrojů c) management změn a jakosti d) management organizování, konkrétních procesů, lidských zdrojů a manag.integrace jednotl. druhů v jeden celek e) management řízení, plánování a kontroly 87. Prioritou teorie O podle P. Druckera je: a) vytváření schopností organizace a lidí b) vytváření hodnoty pro akcionáře c) dosažení vysoké jakosti d) maximalizace zisku e) vytváření managementu změn 88. Mezi charakteristické rysy plánování nepatří: a) přispívá k dosažení cílů a záměrů b) je prioritní mezi manažerskými úlohami c) umožňuje efektivní provádění činností d) vytváří organizační strukturu e) vztahuje se na veškeré aktivity 89. Program je jeden z důležitých druhů plánu. Program v tomto pojetí je: a) součást organizační struktury b) souhrn cílů, taktik, postupů, pravidel, přidělených úkolů c) pravidlo pro výplatu mezd d) prohlášení managementu e) poradou schválený výrobní postup 90.Obchodní funkce managementu: a) prodej výrobků b) nabídky výrobků pro tuzemský a zahraniční trh c) získávání zákazníků na svoji stranu d) průzkum trhu, posouzení konkurenceschopnosti, stanovení očekávaných parametrů prodávaného výrobku či služby, kvalitní obchodně technické služby, ofenzívní prodej, reklama a propagace e) reklama, propagace, organizace prodeje a způsob vedení společnosti 91. Proces uvědomit si příležitost v procesu plánování znamená : a) uvědomování si příležitosti z hlediska trhu, konkurence, zákaznických přání, silných a slabých stránek firmy b) uvědomování si příležitosti z hlediska dodávek materiálu c) uvědomování si příležitosti z hlediska konkurence, expanze, manipulace, respektu a ovlivňování d) uvědomování si příležitosti z hlediska trhu práce e) uvědomování si příležitosti z hlediska možného dosažení zisku za každou cenu 92. Proces zhodnocení podmínek realizace plánu v procesu plánování znamená : a) proces výběru vhodného prostředí z ekologického hlediska b) proces výběru vhodného prostředí z ekonomického hlediska c) proces plánování v autokratickém způsobu řízení společnosti d)

Témata, do kterých materiál patří