Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

4.  Věrnostní programy – jsou spíše motivačními programy, jestliže jsme zapojeni do věrnostního 

programu, děláme to většinou proto, abychom získali šmoulu, plyšáka. A ne proto, že věříme 
této společnosti, že je nejlepší. 

5.  Automatizované systémy – telefoní společnosti, trvá než se dostanu přes automat do 

kontaktu s člověkem. (O2 v Německu ustupují od automatizovaných systémů a vrací se zpět 
k operátorům lidem) 

6.  Internetový výzkum 
7.  Omlazování cílových skupin – je dobré cílit na mládež? Není, populace stárne a zvyšuje se 

věková hranic doby úmrtí. Rodiče a prarodiče jsou segmentem, na který by se mělo zacílit. 
Jsou potenciálem toho, že budou žít aktivně a že budou spotřebovávat. Klíčové je si 
uvědomit, že bychom už měli i cílit na generaci 55+ (je pravda že mezi námi a západem by 
byli rozdíly, viz internetová gramotnost) 

8.  Mládí a kreativita 
9.  Podlinky na úkor nadlinek – nadlinková reklama = masová reklama, na významu získávají 

podlinky = reklama v místě prodeje, nadlinková má stále větší význam nebo spíš upotřebení 

10. Zákaznická orientace – výběr z 10 stejných produktů, ale je nutné si uvědomit, že nejhorší je 

možnost výběru, zákazník je přesycen informacemi 

Všichni marketéři jsou lháři 

  Fakta jsou nepodstatná – záleží na tom, čemu spotřebitelé věří 
  Produkty spojovány s nějakým příběhem 
  Silné příběhy jsou jen zřídka určeny všem 
  Silné příběhy si neprotiřečí 
  Marketingové úspěchy se ale dostavují jen tehdy, když je onen příběh objeven poprvé a lidé 

ho chtějí šířit dál 

  Všechny složky příběhu musí být věrohodné a navzájem konzistentní 
  Východiskem jsou otázky týkající se příběhu ne zboží (Seth Godin – všichni marketéři jsou 

Témata, do kterých materiál patří