Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
kvalitnější
o Nedělá kompromisy na úkor kvality kvůli cenovým úsporám
3. Výroba
o Zve zákazníky na návševy a exkurze do závodů společnosti
o Zaměstnanci výroby navštěvují zákazníky, aby viděli, jak užívají výrobky společnosti
o Ochotně pracuje přesčas, když je důležité splnit slíbené termíny dodávek
o Neustále hledá cesty k rychlejší výrobě zboží na nižší náklady
o Neutále zlepšuje kvalitu výrobků s cílem nulových závad
o Plní požadavky zákazníků na customizaci, pokud ji lze provést ziskově
4. Marketing
o Zkoumá potřeby a přání zákazníků v dobře definvoaných tržních segmentech
o Rozděluje marketingové úsilí podle dlouhoddobého ziskového potenciálu cílových
segmentů
o Vytváří vítězné nabídky pro každý cílový segment
o Měří image společnosti a spokojenost zákazníků
o Nepřetržitě shromažďuje a vyhodnocuje nápady na nové výrobky, vylepšení výrobků
a služby k naplnění potřeb zákazníků
o Ovlivňuje všechna oddělení společnosti a všechny zaměstnance, aby se v mysli
naobírali a v praxi zaměřovali na zákazníky
5. Prodej
o Má specializované znalosti o odvětví zákazníka
o Snaží se poskytnout zákazníkovi nejlepší řešení
o Činí pouze takové ssliby, které dokáže splnit
o Předává zjištěné potřeby a nápady zákazníků těm, kteří mají na starost vývoj výrobku
o Slouží stejným zákazníkům po dlouhé časové období
6. Logistika
o Stanovuje vysoký standard v oblasti včasnosti dodávek a neusále tento standard
dodržuje
o Vede znalé a zákazníkům přátelsky nakloněné oddělení služeb, které umí odpovídat
na otázky, vyřizovat stížnosti a řešit problémy uspokojiným a včasným způsobem