Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
7. Účetnictví
o Periodicky připravuje zprávy o profitabilitě podle jednotlivých výrobků, tržních
segmentů, geografickcýh oblastí (regionů, prodejních teritorií), velikosti objednávek a
jednotlivých zákaznících
o Přpravuje faktury připravné na míru potřebám zákazníků a odpovídá zdvořile a rychle
na dotazy zákazníků
8. Finanční oddělení
o Chápe a podporuje marketingové výdaje (například na imageovou reklamu), které
reprezentují marketingové investice jež vytvářejí dlouhodou preferenci a věrnost
zákazníků
o Upravuje finanční balíček podle finančních požadavků zákazníků
o Činí rychlá rozhodnutí o úvěruschopnosti zákazníků
9. Public relations
o Šíří příznivé zprávy o společnosti a kontroluje nepříznivé zprávy, které by mohly
společnosti uškodit
o Chová se jako interní zákazník a veřejný obhájce lepších zásad a praktik společnosti
10. Ostatní zaměstnanci, kteří mají kontakty se zákazníky
o Jsou schopní, zdvořilí, veselí, důvěryhodní, spolehliví a naslouchající
Společensky odpovědný marketing – corporate social responsibility
Některé podniky vnímají společenskou odpovědnost jako možnost odlišit se od konkurence
Společensky odpovědné mohou být organizace i spotřebitelé
Corporate social responsibility CSR
o Zákonné chování
o Etické chování
o Společensky zodpovědné chování firem
1. Sdílený marketing věnuje příspěvky firmy na předem určenou událost, přičemž počítá se
zapojením zákazníků (OPAVIA 2004-2005 kampaň na záchranu Tater, z každé tatranky
investovala 50 haléřů na obnovu lesních porostů v Tatrách, vybralo se přes 4 000 000 Kč, za
které se obnoví cca 85 ha lesů), pomoc přichází ze strany koncového zákazníka (koupí si víc
tatranek než obvykle) a samotné firmy (ta ty peníze dá)