Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

7.  Účetnictví 

o  Periodicky připravuje zprávy o profitabilitě podle jednotlivých výrobků, tržních 

segmentů, geografickcýh oblastí (regionů, prodejních teritorií), velikosti objednávek a 
jednotlivých zákaznících 

o  Přpravuje faktury připravné na míru potřebám zákazníků a odpovídá zdvořile a rychle 

na dotazy zákazníků 

8.  Finanční oddělení 

o  Chápe a podporuje marketingové výdaje (například na imageovou reklamu), které 

reprezentují marketingové investice jež vytvářejí dlouhodou preferenci a věrnost 
zákazníků 

o  Upravuje finanční balíček podle finančních požadavků zákazníků 
o  Činí rychlá rozhodnutí o úvěruschopnosti zákazníků 

9.  Public relations 

o  Šíří příznivé zprávy o společnosti a kontroluje nepříznivé zprávy, které by mohly 

společnosti uškodit 

o  Chová se jako interní zákazník a veřejný obhájce lepších zásad a praktik společnosti 

10. Ostatní zaměstnanci, kteří mají kontakty se zákazníky 

o  Jsou schopní, zdvořilí, veselí, důvěryhodní, spolehliví a naslouchající 

Společensky odpovědný marketing – corporate social responsibility 

  Některé podniky vnímají společenskou odpovědnost jako možnost odlišit se od konkurence 
  Společensky odpovědné mohou být organizace i spotřebitelé 
  Corporate social responsibility CSR 

o  Zákonné chování 
o  Etické chování 
o  Společensky zodpovědné chování firem 

1.  Sdílený marketing věnuje příspěvky firmy na předem určenou událost, přičemž počítá se 

zapojením zákazníků (OPAVIA 2004-2005 kampaň na záchranu Tater, z každé tatranky 
investovala 50 haléřů na obnovu lesních porostů v Tatrách, vybralo se přes 4 000 000 Kč, za 
které se obnoví cca 85 ha lesů), pomoc přichází ze strany koncového zákazníka (koupí si víc 
tatranek než obvykle) a samotné firmy (ta ty peníze dá) 

Témata, do kterých materiál patří