Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
kadeřníci
Neskladovatelnost
o Nelze službu rezervovat, odebírat ze skladu rozdílné tarify
o Zpravidla poskytována v ten daný okamžik
Neoddělitelnost
o Výroba i spotřeba probíhají ve stejném čase kvalifikovaný a motivovaný personál
o Důsledné vybírání, vychovávání a vzdělávání personálu, abychom zajistili, že budou
poskytovány kvalitní služby
Neexistence vlastnických vztahů „5N“
o Neexistuje právní nárok na trvalé vlastnictví použité hmotné položky
o U služby na mě nemá co přejít
Hodnocení služby
Momenty uspokojení zákazníka
o První setkání – první dojem můžeme udělat vždy jenom jednou
o Faktický proces poskytování
○ Finální vnímání poskytované
služby
Faktory působící na hodnocení kvality služeb:
o Spolehlivost, přesnost, důslednost
○ Vnímavost
o Rychlá reakce na potřebu zákazníků
○ Schopnost empatie
o Dovednost zhmotnit nehmotné
○ Jistota a odpovědnost
o Znalost, dovednost, zkušenost na straně poskytovatele
o Poskytnutí služby v čase zákazníkovi potřeby
Spokojenost se službou
Index spokojenosti zákazníka ACSI (american customer satisfaction index), index, který porovnává a
měří, jaká jsou naše očekávání se službou porovnána se skutečností (co nám ta služba opravdu
přinesla),
Model kvality služeb
Faktory ovlivňující kvalitu služeb (Payne):
o Hmatatelné aspekty
○ Spolehlivost
○ Vnímavost
o Jistota
○ Empatie
Marketingový mix
Produkt
o Je třeba „zhmotnit“
Cena
o Nese ekonomickou i psychologickou hodnotu
o Kolik služba zákazníka skutečně stojí?
Místo