Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Press foayé – uspořádání pravidelné akce pro novináře (1x za 14 dní snídaně s novináři), cílem je úplná
informovanost
Press trade – výlet pro zástupce médií, u cestovních kanceláří které vyvezou novináře do nové destinace,
kterou nabízejí. Nebo něco podobného, jde o to mít novináře na jednom místě
Astro turffing – klamavé, neúplné poskytování zpráv, zlehčování, umělé opěvování produktu, otázky buzz
agentů (lidé, kteří jsou placeni za to, že na veřejnosti budou šířit nebo opěvovat váš produkt ať už ústně nebo
v internetových fórech, jejich cílem je dělit se o „dobré“ zkušenosti, které ve skutečnosti většinou neexistují)
Publicita – má běžet nezávisle na tom podniku je to ohlas to, co děláme, jak to děláme, jaké jsou naše
produkty. Může být pozitivní nebo negativní
Spin doctring – film vrtěti psem – manipulace médii,
Vztahy k tisku
Lobbying
Sponzoring
Veletrhy a výstavy
Tiskové konference
Krizová komunikace
Organizování zvláštních akcí Vnitřní komunikaci
Vztahy k místním orgánům a komunitám
Měření výsledků PR:
Ukazatel vstupů
Ukazatel výstupů
Ukazatel úspěchu
Přímý marketing
Přímý/direct marketing je definován jako využití přímých kanálů k oslovení zákazníků a k doručení zboží i
služeb zákazníkům bez použití marketingových prostředků (Kotler 2007)
Má tu charakteristiku, že v rámci reklamního sdělení je možnost hned kontaktovat prodejce a to je rozdíl
oproti klasické reklamě
Direct mailing
Databázový přímý marketing