Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Press foayé – uspořádání pravidelné akce pro novináře (1x za 14 dní snídaně s novináři), cílem je úplná 

informovanost  

Press trade – výlet pro zástupce médií, u cestovních kanceláří které vyvezou novináře do nové destinace, 

kterou nabízejí. Nebo něco podobného, jde o to mít novináře na jednom místě 

Astro turffing – klamavé, neúplné poskytování zpráv, zlehčování, umělé opěvování produktu, otázky buzz 

agentů (lidé, kteří jsou placeni za to, že na veřejnosti budou šířit nebo opěvovat váš produkt ať už ústně nebo 
v internetových fórech, jejich cílem je dělit se o „dobré“ zkušenosti, které ve skutečnosti většinou neexistují) 

Publicita – má běžet nezávisle na tom podniku je to ohlas to, co děláme, jak to děláme, jaké jsou naše 

produkty. Může být pozitivní nebo negativní 

Spin doctring – film vrtěti psem – manipulace médii,  

  Vztahy k tisku   

   Lobbying 

   Sponzoring 

  Veletrhy a výstavy 

   Tiskové konference   

   Krizová komunikace 

  Organizování zvláštních akcí     Vnitřní komunikaci 
  Vztahy k místním orgánům a komunitám 

Měření výsledků PR: 

  Ukazatel vstupů 

   Ukazatel výstupů 

   Ukazatel úspěchu 

Přímý marketing 

  Přímý/direct marketing je definován jako využití přímých kanálů k oslovení zákazníků a k doručení zboží i 

služeb zákazníkům bez použití marketingových prostředků (Kotler 2007) 

  Má tu charakteristiku, že v rámci reklamního sdělení je možnost hned kontaktovat prodejce a to je rozdíl 

oproti klasické reklamě 

  Direct mailing   

   Databázový přímý marketing 

Témata, do kterých materiál patří