Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
o Dosažitelnost služby
o Přímé i nepřímé distribuční cesty
Komunikace
o Osobní prodej, publicita, reklama
U služeb doplňujeme i tato P = rozšířený marketingový mix pro služby !ZK
People, Participans
Physical Evidece
Process
Packaging
Programming
Partnership
Příklady uplatnění rozšířeného marketingového mixu služeb
Cestovní ruch
o Balíky služeb
o Lidé
o Partnerství
o Spolupráce
o Tvorba programů
Ve školství
o Osobnosti
o Pedagogické přístupy
o Participační aktivizace
V bankovnictví
o Lidé
o Procesy
Ve veřejné správě
o Politická moc
o Formování veřejného mínění
Marketingový mix služeb v LDN viz e-learning
Produkt
Distribuce
Cena
Propagace
Lidé
Proces
Materiálové zajištění, fyzická přítomnost
Céčko není jen trasa metra
Reklamní kampaň na osvětu žloutenky typu C, neexistuje očkování, prevencí je správné chování
Marketingové trendy
Marketingové vsuvka: charakteristika oddělení společnosti orientujících se na zákazníky (Kotler)
1. Výzkum a vývoj
o Tráví čas setkáváním se zákazníky a nasloucháním jejich problémům
o Vítá zapojení marketingového oddělení, výrobního a dalších oddělení do každého
nového projektu
o Zkoumá a porovnává výrobky konkurentů a heldá dokonalé řešení
o Vybízí při práci na projektu zákazníky k reakcím a návrhům
o Nepřetržitě zlepšuje a propracovává výrobek na zákaladě tržní zpětné vazby
2. Nákup
o Spíše aktivně hledá nejlepší dodavatele, než aby voliv pouze ty, kteří se mu nabízejí
o Buduje dlouhodobé vztzahy s méně dodavateli, kteří jsou však spolehlivější a