Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

určitého výrobku nebo výrobkového sortimentu 

o  Podpora prodeje negeneruje věrné zákazníky ani nezaručuje vyšší podíly na trhu 
o  Polep nákupních košíků 
o  Sampling – rozdávání vzorků 
Stanovení cílů  volba nástrojů  příprava plánu  testování  realizace  vyhodnocení 

Events – události, dění 

  Neboli organizování a sponzorování sportovních, prodejních, uměleckých či jiných akcí 
  Konference, semináře, firemní prezentace, společenské akce, představení nových produktů, grand opening, 

teambulding, promotion, slavnostní rauty a bankety, tiskové konference, módní přehlídka, slavnostní filmové 
a divadelní premiéry, slavnostní otevření poboček, vánoční večírky, obědy a večeře, firemní párty,… 

  Do nedávna součástí public relations, ale je to natolik významné, že bylo osamostatněno 
  Hlavní zásady 

o  Návštěvníci se musí shodovat s cílovou skupinou (30 VIP zákazníků, zaměstnanci s partnerem, př. 

rockový koncert je event, ale ne v marketingovém pohledu, jsou tam všechny věkové skupiny, obě 
pohlaví, různě vzdělaní lidé,…) 

o  Určena výhradně předem definované cílové skupině s jasným cílem (zvýšení loajality, chci 

zákazníkům ukázat, že si jich vážím) 

o  O události musí být vytvořeno dostatečné povědomí (aby se o tom eventu vědělo, že se firma xy 

stará o své zaměstnance, že si užili tenisový turnaj,…) 

o  Událost musí být unikátní 

Public relations 

  Public relations představuje záměrné, plánované a dlouhodobé úsilí vytvářet a podporovat vzájemné pochopení a 

soulad mezi organizacemi a různými skupinami veřejnosti 

  Podstatou PR je, že středem zájmu není produkt, ale firma, organizace!!! Nemělo by stát skoro nic 

Témata, do kterých materiál patří