Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
uspokojit ihned po uplatnění objednávky z existující zásoby
o Kvalita dodávky o Minimální velikost dodávky
Služby poskytované zákazníkům můžeme rozdělit do 3 skupin:
o Předprodejní služby
o Prodejní služby
o Poprodejní služby
Multilevel marketing
Slouží k prodeji výrobků nebo služeb
Hlavní myšlenkou MLM je zkrácení distribučního řetězce na minimum
Systém MLM žije v obchodu, který provádí směrem ven, nikoliv z náboru členů
Pokud vstoupíte můžete pod sebe nabírat další a další členy, peníze dostáváme za své aktivity a aktivity lidí
pode mnou, jedná se o víceúrovňový marketing založený na osobním prodeji (podomní prodeje)
AVON, OVB, Oriflame
Marketingový mix – PROPAGACE Propagace = komunikace
Jsou autoři, kteří do základního komunikačního mixu (dle Kotlera) zahrnují i jiné nástroje
Komunikační mix Šest základních skupin marketingové komunikace dle Kotlera (2007):
1. Reklama – jakákoliv placená forma neosobní prezentace idejí, zboží nebo služeb
2. Podpora prodeje – krátkodobé podněty vybízející k vyzkoušení nebo nákupu určitého výrobku či služby
3. Události a zážitky – činnosti a programy financované společností, jejichž účelem je vytvořit každodenní nebo
zvláštní interakci se značkou
4. Public relations a publicita – různé programy určené k propagaci nebo ochraně image společnosti nebo jejich
výrobku
5. Direct marketing – používání pošty, telefonu, faxu, e-mailů nebo internetu k přímé komunikaci nebo
k vyvolání odezvy či dialogu se specifickými zákazníky nebo potenciálními zákazníky
6. Osobní prodej – osobní interakce s jedním nebo více potenciálními zákazníky za účelem poskytování