Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

image, umístění prodejny nebo jejího zaměření na určitý segment zákazníků 

o  Kupující je ochoten prodejnu vyhledat, sortiment je například spotřební elektronika, oděvy, knihy 

  Exkluzivní prodej (výhradní prodej) 

o  Existence distribučních mezičlánků s výhradním právem prodeje na určitém území 
o  Kupující očekává úplné informace týkající se výrobku a poskytování služeb spojených s prodejem a 

užíváním výrobku 

o  Teorie front – fronty odrazují zákazníky 

Fyzická distribuce 

  Znamená faktické dodání hotových výrobků na cílové trhy 
  Dotýká se všech ostatních nástrojů marketingového mixu 
  Produkt musí mít vhodně zvolen obal (řeší logistika i distribuce) – musí odpovídat tomu, co chce marketér 

(barvy, návod, informace, reklama) a tomu, co chce distribuce (aby šlo uskladňovat, aby šlo třídit, 
vychystávat,…) 

  Zahrnuje: 

o  Objednávání zboží 
o  Manipulaci se zbožím 
o  Skladování zboží a řízení zásob 
o  Balení a třídění 
o  Dopravu 

  Fyzická distribuce je z nákladového hlediska velmi náročná 

Služby poskytované zákazníkům Je rozdíl, zda se jedná o konečného zákazníka nebo jestli jde o prostředníka, musíme dbát na servis 

  Základní prvky/ukazatele úrovně služeb – měření úrovně služeb: 

o  Dodací lhůta – interval od přijetí objednávky po předání objednaného zboží 
o  Stupeň spolehlivosti dodávky – podíl počtu v termínu splněných dodávek z celkového počtu 

objednávek, které byly řádně zadány 

o  Stupeň úplnosti dodávky – prezentuje podíl zboží, které bylo dodáno v přislíbené lhůtě 

v přislíbeném množství splněno 

o  Stupeň pohotovosti dodávky – pravděpodobnost, že objednané množství bude možné plně 

Témata, do kterých materiál patří