Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Prodejní cesty jsou více než pouhým výčtem článků, které je tvoří – jsou na sobě závislé: 

o  Maloobchod závisí na výrobci a velkoobchodu 
o  Výrobce závisí na obchodnících  

  Úspěch každého článku je závislý na úspěšném fungování celé prodejní cesty 
  Franšíza 

o  Umožňuje vytvoření jednotné sítě poskytující kvalitní služby v návaznosti na firemní know-how 
o  Frančízor poskytuje soubor práv nabyvateli k vlastnímu podnikání pod jménem zavedeným na trhu a 

s jeho pomocí 

o  Jeden ze způsobů distribuce (Cross café, Mc´donlald´s, Shell, Obi, Pub, KFC,…) 
o  Mystery shopping – utajené nákupy, kdy poskytovatel franšízy přijde a hodnotí, zda odpovídá 

prostředí, nabídka, chování k zákazníkům jejich požadavkům. Testovaní zaměstnanci o něm neví, ale 
neměli by být na základě případných chyb propuštěni, ale seznámeni a upozorněni. 

Marketingové distribuční systémy – podívat se do Světlíka, jestli není ve Světlíkovi tak nebude ani u ZK Horizontální 
Vertikální 
konvenční 

Intenzita prodeje – typy distribuce (distribuční strategie) 

  Intenzitu prodeje určují zejména: charakter, vlastnosti a image výrobků 
  Intenzita prodeje, tj. počet jednotlivých samostatných článků na prodejní cestě 
  Intenzivní prodej 

o  Snaha prodávat výrobek v největším možném počtu prodejních jednotek a zapojení co největšího 

počtu článků do prodeje 

o  U zboží každodenní potřeby a zboží impulzivního 
o  Zde není kupující ochoten vynakládat zvláštní námahu na vyhledávání prodejny, nedochází ke 

stimulaci prodeje v prodejně 

  Selektivní prodej 

o  Distribuce výrobku prostřednictvím maloobchodních jednotek, které splňují podmínky buď týkající se 

Témata, do kterých materiál patří