Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

prezentací, zodpovídání otázek a zjišťování objednávek 

Hodnota není pouze hodnota značky, ale i hodnota pro zákazníka, hodnota zákazníka, přidaná hodnota produktu (jak 
plyne distribuční řetězec tak je průběžně zvětšována). 

  Hodnota značky – aby značka (brand) byla cenná, musí se vhodně komunikovat, aby se dostala do mysli 

zákazníků a tím podpořila růst té hodnoty značky, nejuznávanější hodnoty značky mají interbrand – to je 
seznam nejznámějších značek světa (1. Google, 2. Apple, 3. IBM, 4. Microsoft, 5. Mc´Donald´s, 6. Coca Cola, 
7. VISA, 8. ATAT, 9. Marlboro 

Komunikační model    Na začátku je subjekt, který chce informaci 
předat, musí informaci zakódovat do sdělení. 
   Musí si vybrat vhodné médium, pomocí 
kterého chceme informaci přenést (email, 
telefon, osobně,…). 
   Informace putuje příjemci, který si ji musí 
dekódovat (vysvětlí si její sdělení) a dále 
s informací pracuje – buď jde a něco s ní 
udělá nebo se dá reakce považovat za 
zpětnou vazbu. 
   Celý proces je ovlivněn šumy = veškeré 
externí faktory, které mohou narušit předání 
informace, mohou ji zkreslit. 
 

Komunikační mikromodely dle Kotlera (2007) 

  AIDA model – základní komunikační model (Atention – pozornost cílové skupiny, Interest – má vyvolat zájem, 

Desire - nadšení, Action – akce př. nákup 

Vytváření účinné komunikace Identifikace cílové skupiny  určení cílů (SMART) navržení komunikace (jaké nástroje vyberu, př. reklama) výběr 
kanálů (televize, rádio, noviny,…) sestavení rozpočtu  mediální mix (už je konkrétní rozpracování – rádio Blaník 
mezi 6. a 9. hodinou a za tu dobu se bude opakovat 5x) vyhodnocení (evaluace) výsledků (po uplynutí kampaně 
marketingový výzkum – vzrostly obraty? Vzrostlo povědomí o značce?)  řízení komunikace (co budu dělat dál, 
budu kampaň opakovat?) 

Témata, do kterých materiál patří