Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
se porovnává s běžnou bankou, nikdy ale nepoznáme s jakým produktem je srovnáváno, pohybují se na
hraně práva, někdy jsou vystaveny k šetření jako nekalá reklama
Reklama lze dělit ještě na:
institucionální (propaguje značku, firmu, pakliže propagujete Hamé, propaguje všechny výrobky společnosti
Hamé)
výrobkovou (propaguje konkrétní produkt, Craft Food, když dělá reklamu na Ramu nedělá to reklamu Perle,
která tomuto podniku také patří.)
Hlavní metody předběžných testů
o Metoda zpětné vazby spotřebitelů
o Portfoliové testy
o Laboratorní testy – neuromarketing, vybraná skupina zákazníků, která zastupuje cílovou skupinu, se
podrobí laboratornímu šetření, jsou napojeni na přístroje. Kam koukají, jak se jim potí ruce, prostě
podle fyziologických změn se analyzuje, zda reklama vyvolala emoce nebo pocity, které měla.
Dopad na obrat
o Share of expenditure firmy – share of voice – share of mind and heart – share of market
o Historický přístup
Podpora prodeje
Podporu prodeje můžeme charakterizovat jako soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého
charakteru, které stimulují k rychlejším nebo větším nákupům
Nevýhoda – velice snadno napodobitelná
Služby podpory prodeje B2C trhy
o Spotřebitelské soutěže ○ Loterie
○ Ochutnávky a vzorky
o Prompting
○ Věrnostní programy ○ Zábavné akce (roadshow, streetshow)
POP (point of porchaise) a POS předměty
o Představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci