Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

se porovnává s běžnou bankou, nikdy ale nepoznáme s jakým produktem je srovnáváno, pohybují se na 
hraně práva, někdy jsou vystaveny k šetření jako nekalá reklama 

Reklama lze dělit ještě na: 

  institucionální (propaguje značku, firmu, pakliže propagujete Hamé, propaguje všechny výrobky společnosti 

Hamé) 

  výrobkovou (propaguje konkrétní produkt, Craft Food, když dělá reklamu na Ramu nedělá to reklamu Perle, 

která tomuto podniku také patří.) 

Hlavní metody předběžných testů 

o  Metoda zpětné vazby spotřebitelů 
o  Portfoliové testy 
o  Laboratorní testy – neuromarketing, vybraná skupina zákazníků, která zastupuje cílovou skupinu, se 

podrobí laboratornímu šetření, jsou napojeni na přístroje. Kam koukají, jak se jim potí ruce, prostě 
podle fyziologických změn se analyzuje, zda reklama vyvolala emoce nebo pocity, které měla.  

  Dopad na obrat 

o  Share of expenditure firmy – share of voice – share of mind and heart – share of market 
o  Historický přístup 

Podpora prodeje 

  Podporu prodeje můžeme charakterizovat jako soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého 

charakteru, které stimulují k rychlejším nebo větším nákupům 

  Nevýhoda – velice snadno napodobitelná 
  Služby podpory prodeje B2C trhy  

o  Spotřebitelské soutěže          ○   Loterie  

               ○   Ochutnávky a vzorky 

o  Prompting 

         ○   Věrnostní programy   ○   Zábavné akce (roadshow, streetshow) 

  POP (point of porchaise) a POS předměty  

o  Představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci 

Témata, do kterých materiál patří