Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

   Katalogový prodej 

  Stánkový prodej 

   SMS a MMS marketing 

   Vkládaná inzerce 

  Neadresná distribuce   

   Teleshopping 

  Telemarketing – dobrý den společnost O2 máte pár minut čas 

Osobní prodej Podstatou osobního prodeje je osobní kontakt mezi prodejcem a kupujícím, spočívá v prezentaci a přesvědčování ke 
koupi 
Multilevel marketing – Oriflame, Avon, 
Zpravidla dražší protože jeden prodejce se věnuje 1 zákazníkovi, je tam čistá zpětná vazba a můžeme se zákazníkem 
manipulovat či ho dotlačit pomocí etických či neetických praktik ke koupi 

  Osobní prodej se uplatňuje zejména v těchto případech: komplikovaný produkt, produkt na zakázku, 

zákazníkem je firma, potenciálními zákazníky je malá skupina osob 

Cíle a strategie jednotlivých nástrojů komunikačního mixu – shrnutí 

  Reklamní cíle: uvědomění si, pochopení, přesvědčení, jednání 
  Cíle podpory prodeje: podpořit prodej nového či stávajícího produktu u obchodníků či zákazníků, zvýšit počet 

mezičlánků distribuujících produkt, identifikovat nové kupující, budovat zákaznickou loajalitu, podpořit 
určitou značku. 

  Cíle PR – budovat porozumění mezi firmou a jejím prostředím, cílovými a zájmovými skupinami 
  Cíle osobního prodeje – vyhledávání zákazníků, komunikování, prodávání, služby, shromažďování informací, 

rozmisťování zboží 

  Cíle přímého marketingu – oslovit zákazníky a budovat s nimi stálý vztah, získání bezprostředních informací o 

potřebách a touhách. 

Úvod do marketingu služeb 

Vývoj marketingu služeb 

  Konec 2. světové války – oživení výroby a na to navazuje nabízení služeb 
  Demografické změny 
  Růst životní úrovně - Můžeme spotřebovávat služby v oblasti volnočasových aktivit, cestování 
  Politické změny 
  Internacionalizace a globalizace – internacionalizace je předstupeň globalizace a spočívá 

Témata, do kterých materiál patří