Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Katalogový prodej
Stánkový prodej
SMS a MMS marketing
Vkládaná inzerce
Neadresná distribuce
Teleshopping
Telemarketing – dobrý den společnost O2 máte pár minut čas
Osobní prodej Podstatou osobního prodeje je osobní kontakt mezi prodejcem a kupujícím, spočívá v prezentaci a přesvědčování ke
koupi
Multilevel marketing – Oriflame, Avon,
Zpravidla dražší protože jeden prodejce se věnuje 1 zákazníkovi, je tam čistá zpětná vazba a můžeme se zákazníkem
manipulovat či ho dotlačit pomocí etických či neetických praktik ke koupi
Osobní prodej se uplatňuje zejména v těchto případech: komplikovaný produkt, produkt na zakázku,
zákazníkem je firma, potenciálními zákazníky je malá skupina osob
Cíle a strategie jednotlivých nástrojů komunikačního mixu – shrnutí
Reklamní cíle: uvědomění si, pochopení, přesvědčení, jednání
Cíle podpory prodeje: podpořit prodej nového či stávajícího produktu u obchodníků či zákazníků, zvýšit počet
mezičlánků distribuujících produkt, identifikovat nové kupující, budovat zákaznickou loajalitu, podpořit
určitou značku.
Cíle PR – budovat porozumění mezi firmou a jejím prostředím, cílovými a zájmovými skupinami
Cíle osobního prodeje – vyhledávání zákazníků, komunikování, prodávání, služby, shromažďování informací,
rozmisťování zboží
Cíle přímého marketingu – oslovit zákazníky a budovat s nimi stálý vztah, získání bezprostředních informací o
potřebách a touhách.
Úvod do marketingu služeb
Vývoj marketingu služeb
Konec 2. světové války – oživení výroby a na to navazuje nabízení služeb
Demografické změny
Růst životní úrovně - Můžeme spotřebovávat služby v oblasti volnočasových aktivit, cestování
Politické změny
Internacionalizace a globalizace – internacionalizace je předstupeň globalizace a spočívá