Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Zlaté 
stránky 

Výborné lokální pokrytí, vysoká věrohodnost, 
široký dosah, nízké náklady 

Vysoká konkurence, dlouhý lead time nákupu 
reklamy, tvůrčí omezení 

Letáky 

Velmi vysoká selektivita, plná kontrola, 
interaktivní příležitosti, relativně nízké náklady 

Náklady se mohou vymknout kontrole 

Brožury 

Pružnost, plná kontrola, dokáží zdramatizovat 
sdělení 

Nadprodukce může vést k plýtvání náklady 

telefon 

Mnoho uživatelů, možnost k osobnímu 
kontaktu 

Relativně vysoké náklady, pokud nejsou 
využíváni dobrovolníci 

internet 

Vysoká selektivita, interaktivní možnosti, 
relativně nízké náklady 

Relativně nové médium s nízkým počtem 
uživatelů v některých zemích 

Druhy reklamy, efektivita reklamního sdělení 

  Reklama informační – má za cíl informovat nejen zákazníka, ale i partnery, zainteresované subjekty 

(dodavatele), informujeme je NE vždy o produktu, ale o změně značky, diverzifikaci portfolia, o změnách 
v organizační struktuře. Bývá zpravidla nejdelší (nejobsáhlejší na informace) z hlediska životního cyklu 
produktu je spojena s 1. = zaváděcí popřípadě 2. = fází růstu, jedná se o televizní spoty na nové produkty 

  Reklama přesvědčovací – zákazníka jsme seznámili, že produkt tady je, a teď ho musíme přesvědčit, že 

vlastnosti toho produktu jsou jedinečné, nemůže bez našeho produktu být, de facto mu vnutíme přání, 
s křivkou životního produktu je spojena s 2. fází = růstu 

  Reklama připomínající – ALZA.cz není spojena s žádným širokosáhlým textem, informacemi, jenom chce 

utužit tu značku v myslích zákazníka (jenom ten skřet proběhne přes obrazovku a řve Ježíšku!) ve fázi zralosti 
(saturace) 

  Reklama konkurenční (srovnávací) – takto vám to vypere běžný prací prášek, ale náš… nebo Air Bank, který 

Témata, do kterých materiál patří