Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

o  katolictví – Itálie více hýří, ale je tam nižší kupní síla 

  Zákazníci často vnímají cenu jako zprostředkovaný indikátor kvality 
  Cena je pouze jednou ze součástí subjektivně vnímané hodnoty 
  Proč jsou ochotni francouzští zákazníci zaplatit za pračku Miele vyrobenou v Německu 2x vyšší cenu než za 

pračku Zanussi? 

  Chování spotřebitelů v případě známé ceny a neznámé kvality: 

o  Zákazník racionálně zvažuje vztah ceny a kvality 
o  Zákazník je ochoten zaplatit vyšší cenu, protože je přesvědčen, že ta garantuje vyšší kvalitu zboží. 
o  Zákazník se snaží minimalizovat náklady 

Nízká cena? Každá cena má svoje specifika (náboženství, kulturní a sociální hodnoty) s tím vším musí marketéři počítat 

  Záleží opravdu na nejnižší možné ceně? 

o  90 % z nás nakupuje pouze ve slevách a akcích, co není ve slevě nakupujeme velice zřídka 

  Nabízejí diskonty opravdu jen skvělou cenu za stejné výrobky? 
  Jaký dlouhodobý efekt mají neustálé slevové akce? 

o  Srovnáváme ceny a podle toho jezdíme nakupovat a už čekáme až produkt bude za tu cenu, kterou 

chceme nebo očekáváme 

  Signální funkce ceny aneb cena jako positioning? 

Marketingový mix – distribuce Zákazník je určujícím prvkem toho, jak bude distribuce vypadat. Musíme zjistit potřeby a požadavky požadavků 
zákazníka, tak aby se co nejjednodušeji dostal k tomu produktu. Musím to co nejpřívětivěji nastavit zákazníkovi  
změna z produktové na zákaznickou orientaci 

  Distribuce je činnost, která zajišťuje, aby bylo správné zboží na správném místě, ve správný čas a ve 

Témata, do kterých materiál patří