Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Vzdělávání v rámci TPV musí vždy směřovat k dosažení určité míry inteligence těla, která je 

závislá na pedagogickém záměru, vůli, talentu a emocích žáka. 

Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru 

1. stupeň 

Očekávané výstupy – 1. období žák 
TPV-3-1-01  rozumí základním pravidlům správného držení těla ve smyslu statickém 

i kinetickém 

TPV-3-1-02  vnímá a prožívá základní prostorové pojmy a půdorysné dráhy pohybu 
TPV-3-1-03  rozlišuje základní dynamické stupně pohybu 
TPV-3-1-04  rozlišuje základní členění času – vědomě používá různá tempa včetně 

zrychlování a zpomalování, pracuje s pauzou 

TPV-3-1-05  zvládá základní druhy kroků pro pohyb z místa a dokáže je správně používat 
TPV-3-1-06  navazuje pozitivní partnerské vztahy v malé skupině 
TPV-3-1-07  aktivně vnímá hudební doprovod, reaguje na změny tempa, rytmu, tělem 

vyjádří hudební melodii, vnímá a vyjadřuje hudební frázování 

TPV-3-1-08  je schopen jednoduché krátké pohybové improvizace vedené pohybovým, 

hudebním nebo tematickým zadáním 

TPV-3-1-09  přijímá a respektuje pravidla her 
TPV-3-1-10  zvládá základní prvky obratnosti Očekávané výstupy – 2. období žák 
TPV-5-1-01  vědomě přenáší pravidla správného držení těla do běžného života 
TPV-5-1-02  uplatňuje správné návyky používání svého těla, rozumí pojmu přirozený 

(správný, zdravý) pohyb 

TPV-5-1-03  vnímá a v pohybu aplikuje základní prostorové vztahy 
TPV-5-1-04  rozlišuje a vědomě používá základní dynamické stupně pohybu 
TPV-5-1-05  vnímá a vyjádří pohybem dvoudobost, třídobost a čtyřdobost 
TPV-5-1-06  slyší a vyjadřuje pohybem jednoduché rytmické modely 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 123 

TPV-5-1-07  přijme a respektuje řád hudebního frázování 
TPV-5-1-08  navazuje vzájemné pozitivní vztahy i ve větších celcích a skupinách 
TPV-5-1-09  improvizuje na jednoduché náměty podpořené hudebním doprovodem 

Témata, do kterých materiál patří