RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vzdělávacího oboru, označení ročníku, číselné označení tematického okruhu a číslo určující pořadí
očekávaného výstupu v daném tematickém okruhu nebo v rámci vzdělávacího oboru.
Očekávané výstupy RVP ZV na konci 5. ročníku (2. období) a 9. ročníku stanovují závaznou
úroveň pro formulování výstupů v učebních osnovách v ŠVP, která musí být na konci 1. stupně
a 2. stupně základní školy dodržena. Očekávané výstupy na konci 3. ročníku (1. období) stanovují jen
orientační (nezávaznou) úroveň a při formulování výstupů v učebních osnovách v ŠVP mají pomoci
(na 1. stupni) stanovit vzdělávací cestu vedoucí k naplnění očekávaných výstupů na konci 5. ročníku.
Minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných
opatření jsou upravené očekávané výstupy, které jsou obvykle na nižší úrovni než odpovídající
očekávané výstupy daného vzdělávacího oboru.
Tyto výstupy uvedené jsou vodítkem pro případné úpravy výstupů uvedených v ŠVP do
individuálního vzdělávacího plánu (IVP) pro žáka na základě doporučení školského poradenského
zařízení a žádosti zletilého žáka nebo zákonného zástupce žáka. Výstupy představují cílovou úroveň,
kterou lze s využitím podpůrných opatření případně překročit.
3 Doplňující vzdělávací obory jsou obory, které doplňují a rozšiřují vzdělávací obsah základního vzdělávání.