RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
a kultivovaně v písemném i ústním projevu
naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do
diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků
a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je
využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
využívá informační a komunikační prostředky a technologie pro kvalitní a účinnou komunikaci
s okolním světem
využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému
soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
12
Kompetence sociální a personální
Na konci základního vzdělávání žák:
účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu,
na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné
práce
podílí se na utváření příjemné atmosféry v týmu, na základě ohleduplnosti a úcty při jednání
s druhými lidmi přispívá k upevňování dobrých mezilidských vztahů, v případě potřeby poskytne
pomoc nebo o ni požádá
přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat