RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
MŠMT Praha 2015
13
Kompetence pracovní
Na konci základního vzdělávání žák:
používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní
povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky
přistupuje k výsledkům pracovní činnosti nejen z hlediska kvality, funkčnosti, hospodárnosti
a společenského významu, ale i z hlediska ochrany svého zdraví i zdraví druhých, ochrany
životního prostředí i ochrany kulturních a společenských hodnot
využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního
rozvoje i své přípravy na budoucnost, činí podložená rozhodnutí o dalším vzdělávání a profesním
zaměření
orientuje se v základních aktivitách potřebných k uskutečnění podnikatelského záměru a k jeho
realizaci, chápe podstatu, cíl a riziko podnikání, rozvíjí své podnikatelské myšlení
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
14
5
Vzdělávací oblasti Vzdělávací obsah základního vzdělávání je v RVP ZV orientačně rozdělen do devíti
vzdělávacích oblastí. Jednotlivé vzdělávací oblasti jsou tvořeny jedním vzdělávacím oborem nebo
více obsahově blízkými vzdělávacími obory:
Jazyk a jazyková komunikace (Český jazyk a literatura, Cizí jazyk, Další cizí jazyk)
Matematika a její aplikace (Matematika a její aplikace) Informační a komunikační technologie (Informační a komunikační technologie)
Člověk a jeho svět (Člověk a jeho svět)
Člověk a společnost (Dějepis, Výchova k občanství)
Člověk a příroda (Fyzika, Chemie, Přírodopis, Zeměpis)
Umění a kultura (Hudební výchova, Výtvarná výchova)
Člověk a zdraví (Výchova ke zdraví, Tělesná výchova)
Člověk a svět práce (Člověk a svět práce)