Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Holistická koncepce –komplexní, uplatňuje více koncepcí, chápe zájem celé společnosti (podle Kotlera 

marketing = holistická koncepce) 

o  komplexní přístup zahrnující 4 základní složky: 

  Vztahový marketing – budování vztahů s důležitými subjekty 
  Integrovaný marketing- jednotlivý aktivity musí být navzájem integrovány 
  Interní marketing – marketingové zásady musí uznávat všichni ve firmě. 
  Společensky zodpovědný marketing – chápe zájem celé společnosti 

 
 
 
 
Gerilový marketing = guerila 

  vyznačuje se dvěma základními znaky: kreativní přístup a rychlé měřitelné výsledky 
  Cíl=šokovat zákazníka, cokoli nás zaskočí, překvapí, má mít vliv na emoce, používá propagaci, šok může být 

pozitivní nebo negativní, používají menší nebo střední firmy 

  Pokud jej chce firma využívat musí: 

o  Znát dobře své zákazníky 
o  Pro prodej být rozhodující jiný faktor než cena 
o  Nabídka být odlišitelná od konkurence 
o  Odmítat unfair triky 
o  Mít jasný plán marketingových komunikací 

  Důvody – nízká cena, vysoká viditelnost sdělení, pozitivní přijetí u konkrétní cílové skupiny, zábavná a 

originální cesta realizace 

  Rizika – právní postihy, nutnost očistit image firmy, nečekané výdaje 
  GM zahrnuje: 

o  Virální marketing 

  Hoax je řetězová zpráva, která volně koluje internetem a obtěžuje uživatele 

  Špatně provedený virální marketing může mít stejný obtěžující efekt jako hoax 

  Virální marketing spoléhá na dobrovolné přeposlání e-mailu se zprávou, která v sobě nese 

nějakým způsobem ukotvenou komerční informaci, dalším lidem. 

Témata, do kterých materiál patří