Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Možnost poskytnout zábavné reklamní spoty, které uživatelé sami vyhledávají nebo
si v domluvených skupinách posílají
Zajímavá virální kampaň se dokáže velmi rychle šířit, a je-li vtipná nebo jinak přitažlivá,
přispívá k budování značky.
V okamžiku vypuštění zprávy firma okamžitě ztrácí kontrolu nad rozjetou akcí, kterou je
téměř nemožné zastavit, problematické je i vyhodnocování úspěšnosti.
Kampaň musí být zajímavá, jednoduchá a musí nabízet kvalitu! (Dove za opravdovou krásu,
Viral Brothers – kampaň pro cestovní kancelář)
o Buzz marketing – šeptanda (když jsem nespokojená, řeknu to více lidem, když budu spokojená
nebudu říkat podrobnosti)
o Undercover marketing – product placement
Holistická
koncepce
o Zkušenostní marketing – interakce zákazníka s produktem
o Ambush marketing – parazitování na aktivitách konkurence, škodný, příživnický marketing, nejčastěji
během sportovních akcí
GM v praxi:
o 30 žen oblečených v barvách pivovaru udělalo na fotbalovém zápase větší reklamu pro daný pivovar
než oficiální reklama oficiálního pivovaru
o Romští pracovníci na sobě měli při práci na Václaváku trika – měl jsem se líp učit
o Plata vajec, která v pořádku přicestovala letadlem přes oceán až na pás
Význam marketingu
Aby byly vybudovány stálé vztahy se zákazníkem
zvýšení kvality a užitných vlastností své značky
Dobře fungující podnik zaručí rozvoj celé společnosti
Marketing své uplatnění nachází i v neziskové oblasti
Dobrá informovanost přináší zákazníkům větší jistotu výběru
Stále silnější konkurence rozšiřuje dostupnou nabídku