Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Možnost poskytnout zábavné reklamní spoty, které uživatelé sami vyhledávají nebo 

si v domluvených skupinách posílají 

  Zajímavá virální kampaň se dokáže velmi rychle šířit, a je-li vtipná nebo jinak přitažlivá, 

přispívá k budování značky. 

  V okamžiku vypuštění zprávy firma okamžitě ztrácí kontrolu nad rozjetou akcí, kterou je 

téměř nemožné zastavit, problematické je i vyhodnocování úspěšnosti. 

  Kampaň musí být zajímavá, jednoduchá a musí nabízet kvalitu! (Dove za opravdovou krásu, 

Viral Brothers – kampaň pro cestovní kancelář) 

o  Buzz marketing – šeptanda (když jsem nespokojená, řeknu to více lidem, když budu spokojená 

nebudu říkat podrobnosti) 

o  Undercover marketing – product placement 

Holistická 
koncepce 

o  Zkušenostní marketing – interakce zákazníka s produktem 
o  Ambush marketing – parazitování na aktivitách konkurence, škodný, příživnický marketing, nejčastěji 

během sportovních akcí 

  GM v praxi: 

o  30 žen oblečených v barvách pivovaru udělalo na fotbalovém zápase větší reklamu pro daný pivovar 

než oficiální reklama oficiálního pivovaru 

o  Romští pracovníci na sobě měli při práci na Václaváku trika – měl jsem se líp učit 
o  Plata vajec, která v pořádku přicestovala letadlem přes oceán až na pás 

Význam marketingu 

  Aby byly vybudovány stálé vztahy se zákazníkem 
  zvýšení kvality a užitných vlastností své značky 
  Dobře fungující podnik zaručí rozvoj celé společnosti 
  Marketing své uplatnění nachází i v neziskové oblasti 
  Dobrá informovanost přináší zákazníkům větší jistotu výběru 
  Stále silnější konkurence rozšiřuje dostupnou nabídku 

Témata, do kterých materiál patří