mtga-abcd
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
kvintární služby
a) růst efektivity práce
b) pomoc pro země třetího světa
c) usnadnění práce
d)
získání primárních informací není
a) účetnictví (jsou sekundární)
b) statistika a odborná literatura (sekundární)
c) pouze vlastním pozorováním
d) předchozí průzkumy (sekundární jsou již zjištěné takže asi ne) a primární info se nezjišťují
hodnota pro uživatele je
a) špatně napsaná otázka páč je to hodnota uživatele
b) všechny výdaje které musí uživatel vynaložit na získání jednoho výrobku
c) všechny prostředky, které ta firma dostane od uživatele
d) součet užitků nebo něco takového (což je asi správně)
4C
a) communication, cost, convenience, Value for customer
4P jako dodatečný Mark. mix packiging, people, programming, partnership byste zařadili do:
a) školství
b) zdravotnictví
c) cestovní ruch
d) bankovnictví
nejčastější určování ceny
a) odhad
b) podle konkurence
c) nákladově orientované
d) skontem
Fáze produktu
a) může procházet i pouze 2
b) prochází 3
c) 4
d) 5
co z následujícího vystihuje marketingové cíle firmy dle definice
a) zvýšit trní podíl (podíl na trhu) z 3% na 5% do 2021
b) zvýšit hrubý výnos z 39% na 43% do roku 2013
c) vylepšit design obalu
d) něco s produktem
které marketingové strategie nejsou aktuální a moderní
a) masová customizace
b) lokalizace a regionalizace
c)výrobní prodejní koncepce
d)...
výrobek tahoun
a) největší náklady
b) největší tržní podíl
c) největší obrat
d)
BCG matice je důležitá protože dává přímé informace o:
a)o tom, jak si produkt vede na trhu
b)o vynaložených nákladech
c)
d)
Mezi distribuční mezičlánky patří:
a) prostředník
b) banky
c) zprostředkovatel
d) statistické úřady
Mezi interní PR patří:
a) evaluované rozhovory se zaměstnanci
b) internet
c) výroční zprávy
d) podnikové noviny
Služby poskytuje :
a) vždy jen stát
b) občanská sdružení
c) církve
d) podniky
Typy distribuce jsou:
a) exkluzivní prodej
b)
c) maloobchod, velkoobchod
d) intenzivní prodej
BENCHMARKING
Metoda řízení kvality
Metoda zlepšování se od druhých, způsob řízení změn
Neustále pokračující činnost, která se snaží nalézt nejlepší praktické postupy
Snaží se nalézt nejlepší praktické postupy uvnitř organizací s podobnými funkcemi
Smyslem je dosáhnout nejlepších výkonů ve vlastní organizaci
Proces porovnávání nákladů
Dobré využití strukturovaného porovnání s cílem definovat a zlepšovat praktické postupy
Technika trvalé optimalizace, která porovnává, analyzuje procesy za účelem zjistit nejlepší praxe, s nimiž se pak organizace poměřuje
Benchmarking je postup, při němž jsme tak skromní, že přiznáme, že je někdo jiný v něčem lepší a potom jsme tak chytří, že zjistíme, jak se jim v tomto smyslu můžeme vyrovnat nebo jak je dokonce předstihnout
Smysl je zjištění
Jak si organizace stojí ve srovnání s ostatními, především pokud jde o výstupy, výsledky služeb vašim zákazníkům
Jak vaše organizace pracuje z hlediska vstupů, tj. personálu, financí a dalších zdrojů, jaká je úroveň služeb, které pomocí vstupů zajišťujete
Nejen rezerv v organizaci, ale především poznání, jak některé věci dělají jiní