Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




mtga-abcd

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (56.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

kvintární služby

a) růst efektivity práce

b) pomoc pro země třetího světa

c) usnadnění práce

d)

získání primárních informací není

a) účetnictví (jsou sekundární)

b) statistika a odborná literatura (sekundární)

c) pouze vlastním pozorováním

d) předchozí průzkumy (sekundární jsou již zjištěné takže asi ne) a primární info se nezjišťují

hodnota pro uživatele je

a) špatně napsaná otázka páč je to hodnota uživatele

b) všechny výdaje které musí uživatel vynaložit na získání jednoho výrobku

c) všechny prostředky, které ta firma dostane od uživatele

d) součet užitků nebo něco takového (což je asi správně)

4C

a) communication, cost, convenience, Value for customer

4P jako dodatečný Mark. mix packiging, people, programming, partnership byste zařadili do:

a) školství

b) zdravotnictví

c) cestovní ruch

d) bankovnictví

nejčastější určování ceny

a) odhad

b) podle konkurence

c) nákladově orientované

d) skontem

Fáze produktu

a) může procházet i pouze 2

b) prochází 3

c) 4

d) 5

co z následujícího vystihuje marketingové cíle firmy dle definice

a) zvýšit trní podíl (podíl na trhu) z 3% na 5% do 2021

b) zvýšit hrubý výnos z 39% na 43% do roku 2013

c) vylepšit design obalu

d) něco s produktem

které marketingové strategie nejsou aktuální a moderní

a) masová customizace

b) lokalizace a regionalizace

c)výrobní prodejní koncepce

d)...

výrobek tahoun

a) největší náklady

b) největší tržní podíl

c) největší obrat

d)

BCG matice je důležitá protože dává přímé informace o:

a)o tom, jak si produkt vede na trhu

b)o vynaložených nákladech

c)

d)

Mezi distribuční mezičlánky patří:

a) prostředník

b) banky

c) zprostředkovatel

d) statistické úřady

Mezi interní PR patří:

a) evaluované rozhovory se zaměstnanci

b) internet

c) výroční zprávy

d) podnikové noviny

Služby poskytuje :

a) vždy jen stát

b) občanská sdružení

c) církve

d) podniky

Typy distribuce jsou:

a) exkluzivní prodej

b)

c) maloobchod, velkoobchod

d) intenzivní prodej

  1. BENCHMARKING

  • Metoda řízení kvality

  • Metoda zlepšování se od druhých, způsob řízení změn

  • Neustále pokračující činnost, která se snaží nalézt nejlepší praktické postupy

  • Snaží se nalézt nejlepší praktické postupy uvnitř organizací s podobnými funkcemi

  • Smyslem je dosáhnout nejlepších výkonů ve vlastní organizaci

  • Proces porovnávání nákladů

  • Dobré využití strukturovaného porovnání s cílem definovat a zlepšovat praktické postupy

  • Technika trvalé optimalizace, která porovnává, analyzuje procesy za účelem zjistit nejlepší praxe, s nimiž se pak organizace poměřuje

  • Benchmarking je postup, při němž jsme tak skromní, že přiznáme, že je někdo jiný v něčem lepší a potom jsme tak chytří, že zjistíme, jak se jim v tomto smyslu můžeme vyrovnat nebo jak je dokonce předstihnout

  • Smysl je zjištění

    • Jak si organizace stojí ve srovnání s ostatními, především pokud jde o výstupy, výsledky služeb vašim zákazníkům

    • Jak vaše organizace pracuje z hlediska vstupů, tj. personálu, financí a dalších zdrojů, jaká je úroveň služeb, které pomocí vstupů zajišťujete

    • Nejen rezerv v organizaci, ale především poznání, jak některé věci dělají jiní

Témata, do kterých materiál patří