Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PORADENSTVÍ

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.14 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

jednání s klientem 
 

3. KOMPETENCE OBECNĚ PORADENSKÁ (ctí zásady vzdělávání dospělých) 
 

  ovládá procesy a podmínky práce s klientem v rovině teoretické i praktické, spojené 

s hlubokou znalostí jejich psychologických, sociálních a multikulturních aspektů 

  dovede se orientovat v kontextu vzdělávání dospělých na základě znalostí trendů a 

rozvoj celoživotního vzdělávání 

  je  schopen  podporovat  rozvoj  individuálních  potřeb  a  tužeb  klienta  v  oblasti  jeho 

odborného zájmu 

  má znalosti o právech člověka a respektuje je ve své poradenské práci 

4. KOMPETENCE DIAGNOSTICKÁ A INTERVENČNÍ (zjištění stavu problému–návrh řešení) 
 

  dovede používat prostředky pedagogické diagnostiky v poradenské práci na základě 

znalostí  individuálních  předpokladů  a  požadavků  klienta,  dovede  diagnostikovat 
sociální vztahy ve firmě, podniku, na farmě 

  je schopen identifikovat klienty se specifickými způsoby jednání a chování a dovede 

jim uzpůsobit výběr metod poradenské práce 

  ovládá způsoby vedení náročných klientů 

 
 
5.  KOMPETENCE  SOCIÁLNÍ,  PSYCHOSOCIÁLNÍ  A  KOMUNIKATIVNÍ  (mít  tyto 
dovednosti) 
 

  ovládá  prostředky  uvážení  příznivého  pracovního  klimatu  v  konkrétní  poradenské 

situaci na základě znalostí sociálních vztahů poradce- klient 

  ovládá prostředky profesní socializace klientů a dovede je prakticky užít 
  dovede  se  orientovat  v  náročných  sociálních  situacích  v  poradenské  práci  a  je 

schopen zprostředkovat jejich řešení 

  dovede analyzovat příčiny negativních postojů klientů a užít prostředky nápravy 
  ovládá prostředky poradenské komunikace, dovede naslouchat 
  dovede uplatnit efektivní způsoby komunikace a spolupráce se soc.partnery klienta, 

Témata, do kterých materiál patří