Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PORADENSTVÍ

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.14 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

orientuje se v problematice týmové práce 

12 

6. KOMPETENCE MANAŽERSKÁ A NORMATIVNÍ (řídí se pravidly, komp. k vedení klienta) 
 

  má základní znalosti o zákonech a dalších normách a dokumentech vztahujících se k 

výkonu jeho profese, k jeho pracovnímu prostředí a k profesi ve které klient pracuje 
a dovede je prakticky aplikovat 

  orientuje  se  v  problematice  zemědělské  politiky  a  je  schopen  její  reflexe  ve  své 

poradenské práci 

  má znalosti o podmínkách a procesech fungování a řízení podniku 
  ovládá základní administrativní úkony spojené s plánováním, přípravou a nezbytnou 

dokumentací pro sepsání rozvojových projektů 

  má organizační schopnosti pro širší podnikatelské aktivity klientů 
  je schopen vytvářet projekty na úrovni institucionální spolupráce včetně zahraniční 

 
7.  KOMPETENCE  PROFESNĚ  A  OSOBNOSTNĚ  KULTIVUJÍCÍ  (má  všeobecný  rozhled, 
charisma, schopen prezentovat svou profesi, schopen sebereflexe) 
 

  má znalosti všeobecného rozhledu, tj. v oblasti filozofické, kulturní, politické, právní, 

ekonomické 

  umí vystupovat jako reprezentant profese na základě osvojení zásad profesní etiky, 

ovládá vzorce profesního chování 

  dovede argumentovat pro obhájení svých poradenských postupů 
  má osobnostní předpoklady pro kooperaci s kolegy v profesi 
  je schopen sebereflexe na základě sebehodnocení a hodnocení různými subjekty 
  je  schopen  reflektovat  potřeby  a zájmy klientů  a  změny  podnikatelských  a  obecně 

politických podmínek ve své poradenské práci 
 

13 

8 Principy rozvoje verbální a nonverbálních komunikativních dovedností 
 
KOMUNIKACE

PŘÍMÁ (tváří v tvář) X NEPŘÍMÁ (komunikační prostředky, třetí osoba) 
VERBÁLNÍ X NEVERBÁLNÍ 
FIXOVANÁ (písemně nebo jinak zaznamenaná) X NEFIXOVANÁ (nezaznamenaná)  
AKTIVNÍ (formou monologu poradce) X PASIVNÍ (naslouchání klientovi) 
 
TECHNIKA A TECHNOLOGIE KOMUNIKACE 

Témata, do kterých materiál patří