PORADENSTVÍ
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
orientuje se v problematice týmové práce
12
6. KOMPETENCE MANAŽERSKÁ A NORMATIVNÍ (řídí se pravidly, komp. k vedení klienta)
má základní znalosti o zákonech a dalších normách a dokumentech vztahujících se k
výkonu jeho profese, k jeho pracovnímu prostředí a k profesi ve které klient pracuje
a dovede je prakticky aplikovat
orientuje se v problematice zemědělské politiky a je schopen její reflexe ve své
poradenské práci
má znalosti o podmínkách a procesech fungování a řízení podniku
ovládá základní administrativní úkony spojené s plánováním, přípravou a nezbytnou
dokumentací pro sepsání rozvojových projektů
má organizační schopnosti pro širší podnikatelské aktivity klientů
je schopen vytvářet projekty na úrovni institucionální spolupráce včetně zahraniční
7. KOMPETENCE PROFESNĚ A OSOBNOSTNĚ KULTIVUJÍCÍ (má všeobecný rozhled,
charisma, schopen prezentovat svou profesi, schopen sebereflexe)
má znalosti všeobecného rozhledu, tj. v oblasti filozofické, kulturní, politické, právní,
ekonomické
umí vystupovat jako reprezentant profese na základě osvojení zásad profesní etiky,
ovládá vzorce profesního chování
dovede argumentovat pro obhájení svých poradenských postupů
má osobnostní předpoklady pro kooperaci s kolegy v profesi
je schopen sebereflexe na základě sebehodnocení a hodnocení různými subjekty
je schopen reflektovat potřeby a zájmy klientů a změny podnikatelských a obecně
politických podmínek ve své poradenské práci
13
8 Principy rozvoje verbální a nonverbálních komunikativních dovedností
KOMUNIKACE:
PŘÍMÁ (tváří v tvář) X NEPŘÍMÁ (komunikační prostředky, třetí osoba)
VERBÁLNÍ X NEVERBÁLNÍ
FIXOVANÁ (písemně nebo jinak zaznamenaná) X NEFIXOVANÁ (nezaznamenaná)
AKTIVNÍ (formou monologu poradce) X PASIVNÍ (naslouchání klientovi)
TECHNIKA A TECHNOLOGIE KOMUNIKACE