Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
obou 6. tříd se pak v druhé části výzkumu již údajně zapojil každý sám za sebe.
Z organizačních typů přechodů se na této škole vyskytují v podstatě 2 typy, a to
[jiná budova –, stejný třídní kolektiv +] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –].
Jde o vesnickou ZŠ, s oběma stupni.
2. ZŠ B – Učitelé tříd 6. A a 6. B mi poskytli v první části výzkumu potřebné údaje osobně.
Rovněž mi v této škole bylo dále v druhé části výzkumu umožněno řádně zapojit tamní žáky
obou 6. tříd do mého výzkumu. Ze dvou třídních učitelů této ZŠ se první částí výzkumu účastnil
každý zvlášť, jde zde pak o 2 zdroje informací od třídních učitelů žáků 6. tříd. Žáci obou 6.
tříd se pak již v druhé části výzkumu zapojili každý sám za sebe.
Organizačními typy přechodů jsou na této škole opět 2 typy, zde jsou jimi
[stejná budova +, jiný třídní kolektiv –] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –].
Jedná se o vesnickou ZŠ, s oběma stupni.
3. ZŠ C – Učitel pouze jedné třídy 6. A mně poskytl v první části výzkumu potřebné údaje
osobně. Rovněž mi i v této škole bylo dále v druhé části výzkumu umožněno řádně zapojit
50
tamní žáky 6. třídy do mého výzkumu. Třídní učitel této školy se v první části výzkumu účastnil
sám za sebe, je tedy 1 zdrojem informací třídního učitele žáků 6. tříd. Z žáků obou 6. tříd se
pak v druhé části výzkumu samozřejmě údajně zapojil každý sám za sebe.
Z organizačních typů přechodů se na této škole vyskytují v rovněž 2 typy, jedná se o
[stejná budova +, stejný třídní kolektiv +] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –].