Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.79 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

obou 6. tříd se pak v druhé části výzkumu již údajně zapojil každý sám za sebe. 

Z organizačních typů přechodů se na této škole vyskytují v podstatě 2 typy, a to  

[jiná budova –, stejný třídní kolektiv +] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –].  

Jde o vesnickou ZŠ, s oběma stupni. 

2. ZŠ B – Učitelé tříd 6. A a 6. B mi poskytli v první části výzkumu potřebné údaje osobně. 

Rovněž mi v této škole bylo dále v druhé části výzkumu umožněno řádně zapojit tamní žáky 

obou 6. tříd do mého výzkumu. Ze dvou třídních učitelů této ZŠ se první částí výzkumu účastnil 

každý zvlášť, jde zde pak o 2 zdroje informací od třídních učitelů žáků 6. tříd. Žáci obou 6. 

tříd se pak již v druhé části výzkumu zapojili každý sám za sebe. 

Organizačními typy přechodů jsou na této škole opět 2 typy, zde jsou jimi  

[stejná budova +, jiný třídní kolektiv –] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –]

Jedná se o vesnickou ZŠ, s oběma stupni. 

3. ZŠ C – Učitel pouze jedné třídy 6. A mně poskytl v první části výzkumu potřebné údaje 

osobně.  Rovněž  mi  i  v této  škole  bylo  dále  v druhé  části  výzkumu  umožněno  řádně  zapojit 

50 

tamní žáky 6. třídy do mého výzkumu. Třídní učitel této školy se v první části výzkumu účastnil 

sám za sebe, je tedy 1 zdrojem informací třídního učitele žáků 6. tříd. Z žáků obou 6. tříd se 

pak v druhé části výzkumu samozřejmě údajně zapojil každý sám za sebe. 

Z organizačních typů přechodů se na této škole vyskytují v rovněž 2 typy, jedná se o 

[stejná budova +, stejný třídní kolektiv +] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –]

Témata, do kterých materiál patří