Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.79 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Jde o menší vesnickou ZŠ, s oběma stupni. 

4. ZŠ D – Učitelé tříd 6. A a 6. B mi poskytli v první části výzkumu potřebné údaje osobně. 

Také v této škole mi bylo dále v druhé části výzkumu umožněno řádně zapojit tamní žáky obou 

6. tříd do mého výzkumu. První částí výzkumu se obdobně jako ZŠ B účastnila i v této škole 

vždy dvojice učitelů v rámci jednotné spolupráce (oba třídní učitelé se účastnili současně jako 

jeden zdroj informací), jde tedy o 1 zdroj informací od třídních učitelů žáků 6. tříd.. Žáci obou 

6. tříd se pak již v druhé části výzkumu zapojili údajně každý sám za sebe. 

Organizačními typy přechodů jsou na této škole tytéž 2 typy jako u ZŠ B, tedy  

[jiná budova , stejný třídní kolektiv +] a [jiná budova –, jiný třídní kolektiv –]

Zde se jedná o městskou ZŠ, s oběma stupni. 

Celkem do mého výzkumu počítám 4 školy, z nichž v rámci 3 škol mi byly poskytnuty 

veškeré potřebné údaje řádným způsobem, na 1 škole toleruji neosobní přístup v první části 

výzkumu.  

Všech započítaných  třídních  učitelů žáků 6. tříd do mého výzkumu  bylo  celkem 7, počet 

účastněných 6. tříd žáků pak také celkem 7.  

Mým hlavním úmyslem bylo vybrat si 4 až 5 základních škol (v České republice), kde 

na  každé  škole  provedu  výzkum  s třídními  učiteli  všech  6.  tříd  a  samotnými  žáky  6.  tříd. 

Původně jsem zamýšlel, že by bylo nejvhodnější do výzkumu zahrnout alespoň 2 školy z vesnic 

a  2  školy  z města.  Vesnické  školy  jsem  chtěl  vybrat  z okolí  mého  bydliště,  městské  školy 

Témata, do kterých materiál patří