Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




mtga-abcd

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (56.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Spotřebitelské soutěže

    • Loterie, hry

    • Oblíbená forma prodeje

    • Spotřebitel musí nasbírat určitý počet čárových kódů nebo jiných identifikovaných částí obalů (logo firmy) a může ihned získat určitou cenu

    • Může postoupit do slosování o hodnotnější ceny, poté si již vyžaduje, aby splnil nějaký úkol (zodpověděl nějakou otázku, vymyslel vhodný slogan, nakreslil figurku maskota)

  • Předvedení výrobku a ochutnávky

    • Zkušební jízda, ochutnávky potravin

    • Velmi účinné formy podpory prodeje pro konečného spotřebitele

  • Dárky

    • Malá pozornost pro zákazníka za realizaci nákupu v určitém množství nebo v určitém čase

  • Zaměření na prodejce

    • Proškolování

    • Prodejní soutěže

    • Peněžité odměny

  • Zaměření na firmy

    • Obchodní výstavy a setkání s výrobci

    • Rabaty nebo slevy

    • Příspěvky za předvedení výrobku

    • Výstavní zařízení v místě prodeje (Pos, POP)

      • Výstavní stojany, prodejní displeje, regály, lednice

    • dárky

    1. DISTRIBUCE

    • Zboží se dostává ke kupujícím prostřednictvím tzv. prodejních cest (distribučních kanálů)

    • Prodejní cesta je určována počtem prostředníků a zprostředkovatelských článků, jejichž prostřednictvím přechází zboží od výrobce ke kupujícím

    • Prodejní cesta funguje jako systém, který umožňuje plynulý fyzický tok zboží, jeho vlastnických práv, informací, stimulování prodeje a plateb za zboží

    • Kromě distribuce výrobků přetváří výrobní sortiment na sortiment obchodní (výrobci vyrábí ve velkém měřítku výrobky úzkého výrobního sortimentu)

    • Prodejní cesty

    • Velkoobchod

    • Maloobchod

    • Součást marketingového mixu

    • Umístění zboží na trhu nebo trzích

    • Obsahuje komplex konkrétních opatření, která na sebe jednak navazují, jednak se prolínají a týkají se přemístění zboží od výrobce/dodavatele buď přímo nebo prostřednictvím určitých mezistupňů na místo vybrané uživatelem nebo na místo, kde si jej spotřebitel může bez problémů obstarat

    • Nachází svůj konkrétní výraz v marketingových distribučních cestách

    • Distribuční cesty dělají výrobek dosažitelným ve vhodném čase, na správném místě, ve správné kvalitě a kvantitě

    • Představují spojení mezi výrobcem a spotřebitelem

    • Přímý kontakt mezi výrobcem a spotřebitelem – přímá cesta

    • Mezi výrobcem a spotřebitelem je distribuční mezičlánek – nepřímá cesta

    • Distribuční mezičlánky – rozhodující prvek pro pochopení podstaty nepřímých distribučních cest, představují síť organizací a jednotlivců, jejichž prostřednictvím je zboží postupně přemísťováno od výrobce ke konečnému spotřebiteli nebo uživateli

    • Dlouhodobý závazek mezi výrobcem a spotřebitelem

    • Základní faktory pro výběr cesty

      • Výrobek

      • Dodavatelský výrobní podnik

      • Spotřebitel nebo uživatel

      • Distribuční mezičlánky

      • Vlivy prostředí

    • Služby poskytované zákazníkům jsou aktivity nezbytné k zajištění zákaznické objednávky, k zabezpečení dodání objednaného zboží včas, v požadované kvalitě a kvantitě, na správné místo a za správnou cenu

    Témata, do kterých materiál patří