Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




mtga-abcd

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (56.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Ukazují, kde si přejeme být v určitém časovém momentě v budoucnosti a pomocí jakých prostředků dospějeme

  • Písemné dokumenty, které slouží jako výchozí materiál ke stanovení odpovědnosti za dosažený vytyčených úkolů

  • Udávají základní směr marketingového snažení

  • Nástroj řízení a koordinace marketingového úsilí organizace

  • Musí být funkční a a skutečně sloužit k usměrňování činností způsobem, který povede ke stanovení a efektivnímu dosažení cílů podniku

  • Spojují dovednosti, schopnosti a zdroje podniku s požadavky a přání zákazníků

  • Plány jsou výsledkem marketingového plánovacího procesu, který sestavení plánu předchází

  • Marketingový plánovací proces

    • Zahrnuje řadu činností, které je nezbytné vykonat efektivně v určité posloupnosti

    • Znamená využít zdroje takovým způsobem, který povede ke splnění marketingových úkolů v určitém časovém období, a při měnících se podmínkách prostředí, ve kterém podnik funguje

    • Přispívá k součinnosti podnikových složek při provádění budoucích činností a s konečným zaměřením na trh zákazníka, k jejich optimální činnosti v nekonstantním prostředí

  • Marketingové plánování má tyto východiska

    • Jasné vymezení poslání podniku

    • Určení podnikových cílů a formulování generické strategie

    • Vytipování příležitostí podniku

    • Ve vztahu ke zdrojům podniku

    • V rámci určitého časového období

  • Úkoly marketingových manažerů v rámci plánovacího procesu

    • Zvažují minulé marketingové pozice, zkoumají marketingovou skutečnost a projektují budoucí tržní situace podniku

    • Pracují s podmínkami vnějšího prostředí

    • Pracují s podmínkami vnitřního prostředí

    • Hledají systém, který by spojil výběr marketingových proměnných s cílem marketingového podnikového úsilí, a tím je spokojený zákazník

  • Přitažlivost a atraktivnost plánovacího procesu spočívá v logičnosti, racionalitě a analytickém přístupu k uskutečňovaným činnostem

  • Povinnost sestavovat plán nevychází ani ze zákonných norem, předpisů

  • Písemný dokument, který analyzuje situaci, identifikuje problémy a příležitosti, stanovuje marketingové cíle a předkládá vhodné strategie k dosažení těchto cílů

  • Zpracováván ročně, i když některé jeho části obsahují dlouhodobé cíle vycházející ze strategického víceletého plánu organizace

  • Funkce

    • Shromažďuje v jednom dokumentu všechny relevantní informace týkající se příslušní organizace, cílových trhů, produktů, služeb, zákazníků, konkurence

    • Stanovuje cíle organizace na příslušné období, strategie a taktiku, které budou použity k jejich dosažení

  • Má hluboký vliv na sestavení a uskutečnění plánu reklamního

  • Umožňuje analýzu, zhodnocení a zlepšení všech základních činností podniku, a to včetně minulých i současných marketingových reklamních aktivit

  • Stanovuje budoucí roli propagace a reklamy v marketingovém mixu

Témata, do kterých materiál patří