Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

harmonické 

  orientace  v prostoru  –  rozvoj  pohybové  pamětí,  reprodukce  pohybů  prováděných  při  tanci  či 

pohybových hrách 

POSLECHOVÉ ČINNOSTI   orientace v hudebním prostoru a analýza hudební skladby – postihování hudebně výrazových 

prostředků,  významné  sémantické  prvky  užité  ve  skladbě  (zvukomalba,  dušemalba,  pohyb 
melodie, pravidelnost a nepravidelnost hudební formy) a jejich význam pro pochopení hudebního 
díla 

  hudební dílo a jeho autor – hudební skladba v kontextu s jinými hudebními i nehudebními díly, 

dobou  vzniku,  životem  autora,  vlastními  zkušenostmi  (inspirace,  epigonství,  kýč,  módnost 
a modernost, stylová provázanost) 

  hudební styly a žánry – chápání jejich funkcí vzhledem k životu jedince i společnosti, kulturním 

tradicím a zvykům 

  interpretace znějící hudby – slovní charakterizování hudebního díla (slohové a stylové zařazení 

apod.), vytváření vlastních soudů a preferencí 

5.7.2  VÝTVARNÁ VÝCHOVA 

Vzdělávací obsah vzdělávacího oboru 

1. stupeň 

Očekávané výstupy – 1. období žák 
VV-3-1-01 

rozpoznává a pojmenovává prvky vizuálně obrazného vyjádření (linie, tvary, 
objemy, barvy, objekty); porovnává je a třídí na základě odlišností 
vycházejících z jeho zkušeností, vjemů, zážitků a představ 

VV-3-1-02 

v tvorbě projevuje své vlastní životní zkušenosti; uplatňuje při tom v plošném 
i prostorovém uspořádání linie, tvary, objemy, barvy, objekty a další prvky 
a jejich kombinace 

VV-3-1-03 

vyjadřuje rozdíly při vnímání události různými smysly a pro jejich vizuálně 
obrazné vyjádření volí vhodné prostředky 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 87 

VV-3-1-04 

interpretuje podle svých schopností různá vizuálně obrazná vyjádření; 
odlišné interpretace porovnává se svou dosavadní zkušeností 

Témata, do kterých materiál patří