RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
manipulace s objekty, pohyb těla a jeho umístění v prostoru, akční tvar malby a kresby
typy vizuálně obrazných vyjádření – jejich rozlišení, výběr a uplatnění – hračky, objekty,
ilustrace textů, volná malba, skulptura, plastika, animovaný film, komiks, fotografie, elektronický
obraz, reklama
přístupy k vizuálně obrazným vyjádřením – hledisko jejich vnímání (vizuální, haptické,
statické, dynamické), hledisko jejich motivace (fantazijní, založené na smyslovém vnímání)
OVĚŘOVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH ÚČINKŮ
osobní postoj v komunikaci – jeho utváření a zdůvodňování; odlišné interpretace vizuálně
obrazných vyjádření (samostatně vytvořených a přejatých) v rámci skupin, v nichž se žák
pohybuje; jejich porovnávání s vlastní interpretací
komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření – v komunikaci se spolužáky, rodinnými
příslušníky a v rámci skupin, v nichž se žák pohybuje (ve škole i mimo školu); vysvětlování
výsledků tvorby podle svých schopností a zaměření
proměny komunikačního obsahu – záměry tvorby a proměny obsahu vlastních vizuálně
obrazných vyjádření i děl výtvarného umění
2. stupeň
Očekávané výstupy žák
VV-9-1-01
vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků vizuálně obrazných
vyjádření a jejich vztahů; uplatňuje je pro vyjádření vlastních zkušeností,
vjemů, představ a poznatků; variuje různé vlastnosti prvků a jejich vztahů
pro získání osobitých výsledků
VV-9-1-02
užívá vizuálně obrazná vyjádření k zaznamenání vizuálních zkušeností,
zkušeností získaných ostatními smysly a k zaznamenání podnětů z představ
a fantazie