Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
VV-5-1-01p až VV-5-1-07p uplatňuje základní dovednosti pro vlastní tvorbu, realizuje svůj 

tvůrčí záměr 

VV-5-1-01p, VV-5-1-02p rozlišuje, porovnává, třídí a pojmenovává linie, barvy, tvary, 

objekty, rozpoznává jejich základní vlastnosti a vztahy (kontrasty – velikost, 
barevný kontrast), uplatňuje je podle svých schopností při vlastní tvorbě, při 
vnímání tvorby ostatních i umělecké produkce i na příkladech z běžného života 
(s dopomocí učitele) 

VV-5-1-03p, VV-5-1-04p při tvorbě vychází ze svých zrakových, hmatových i sluchových 

vjemů, vlastních prožitků, zkušeností a fantazie 

VV-5-1-06p  vyjádří (slovně, mimoslovně, graficky) pocit z vnímání tvůrčí činnosti vlastní, 

ostatních i uměleckého díla 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 88 

Učivo 

ROZVÍJENÍ SMYSLOVÉ CITLIVOSTI 

  prvky vizuálně obrazného vyjádření – linie, tvary, objemy, světlostní a barevné kvality, textury 

–  jejich  jednoduché  vztahy  (podobnost,  kontrast,  rytmus),  jejich  kombinace  a  proměny  v ploše, 
objemu a prostoru  

  uspořádání objektů do celků – uspořádání na základě jejich výraznosti, velikosti a vzájemného 

postavení ve statickém a dynamickém vyjádření 

  reflexe  a  vztahy  zrakového  vnímání  ke vnímání  ostatními  smysly  -–  vizuálně  obrazná 

vyjádření  podnětů  hmatových,  sluchových,  pohybových,  čichových,  chuťových  a  vyjádření 
vizuálních podnětů prostředky vnímatelnými ostatními smysly 

  smyslové  účinky  vizuálně  obrazných  vyjádření  –  umělecká  výtvarná  tvorba,  fotografie,  film, 

tiskoviny, televize, elektronická média, reklama 

UPLATŇOVÁNÍ SUBJEKTIVITY   prostředky  pro  vyjádření  emocí,  pocitů,  nálad,  fantazie,  představ  a  osobních  zkušeností  – 

Témata, do kterých materiál patří